Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@09:34:38 GMT

سامان، خواننده لس‌آنجلسی در تهران دستگیر شد+عکس

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۰۱۲۹

سامان، خواننده لس‌آنجلسی در تهران دستگیر شد+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس اماکن تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: سامان خواننده لس‌آنجلسی بعد از ورود به تهران تحت رصد پلیس بود تا اینکه مطلع شدیم شب گذشته در سفره‌خانه‌ای در شمال تهران اقدام به اجرای کنسرت کرده است.

رئیس اماکن تهران بزرگ به خبرگزاری فارس گفته است: با هماهنگی با مراجع قضایی، مأموران پلیس اماکن تهران بزرگ به محل ورود کرده و وی را به همراه مالک سفره‌خانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این مطلب که سامان و مالک سفره‌خانه تحویل دستگاه قضایی شدند از برخورد پلیس با هر گونه هنجارشکنی خبر داد.

سرهنگ مرادی گفت: در جهت اجرای طرح‌های نظارتی از حدود 307 واحد صنفی بازدید شد که 25 مورد آنها پلمب و تعدادی هم مورد تذکر قرار گرفتند.

امیر کاظمی معروف به سامان جزو خوانندگان ایرانی خارج‌نشین می‌باشد که بعد از حبیب محبیان دومین خواننده‌ای است که طی سال‌های اخیر به ایران مهاجرت کرد و به دنبال مجوز انتشار آلبوم بود.

سامان در مورد دلایل حضورش در ایران به آریا گفت: «من یک ایرانی وطن پرست هستم و دوست دارم در وطن خودم به فعالیت بپردازم. نه اهل کار سیاسی هستم نه مسائل دیگر. حدود دو سال است در ایران زندگی می‌کنم و آلبوم جدیدم را نیز که شامل ۱۶ تراک می‌باشد در ایران ضبط کرده‌ام و امیدوارم این آلبوم مورد تایید وزارت ارشاد اسلامی قرار بگیرد. سال‌ها فعالیت هنری‌ام را در خارج از ایران کمرنگ کردم به امید روزی که بتوانم در کشور خودم به اجرای برنامه بپردازم و امیدوارم مسئولین عزیز و محترم مجوز فعالیتم در ایران را صادر نمایند تا بتوانم با آثارم در خدمت مردم عزیزمان باشم.»

سامان متولد ۱۳۴۶ شهر تبریز است که حدود شش سال پیش نیز مدتی در ایران به دنبال مجوز فعالیت بود، ولی پس از آنکه موفق به دریافت مجوز نشد ایران را ترک کرد. او فعالیتش در خارج از ایران را نیز کمرنگ‌تر کرد، چون امید داشت شاید مدتی بعد بتواند مجوز فعالیت در داخل کشور را به دست بیاورد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و رصد‌های اطلاعاتی در خصوص فعالیت غیرمجاز در حوزه تولید و توزیع کپسول‌های موسوم به ترک اعتیاد عوامل شناسایی و دستگیر شدند.

فیاض فر بیان کرد: در روز جاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با ورود به محل فعالیت فرد قریب به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص‌های مسکن و کپسول‌های خالی دارویی کشف کردند.

او افزود: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر کردن و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول‌های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است. 

فیاض فر گفت: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه شد و رابطین وی در سایر شهرستان‌ها نیز شناسایی شدند که مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

 او بیان کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری دارو‌ها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین