Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:27:58 GMT

نشاط سیاسی در دانشگاه های قم ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۰۱۳۰

نشاط سیاسی در دانشگاه های قم ایجاد شود

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز شنبه در نشست هم اندیشی پیرامون مسائل دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی قم، افزود: پیوند نسل جوان با انقلاب اسلامی و چنین رویدادهای سرنوشت سازی باید در دستور کار دانشگاه های استان باشد و این موضوع در قالب کمیسیون دانشجویی و نشست های هم اندیشی با جدیت پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وحدت همدلی ایجاد شده در بین گروه های مختلف پس از شهادت سردار سلیمانی افزود: امیدواریم که بتوانیم در جهت حفظ این همدلی گام برداشته و از سخنان تفرقه انگیز جلوگیری کنیم.

سرمست در ادامه با اشاره به بیانیه ی گام دوم مقام معظم رهبری، مخاطب اصلی این بیانیه را جوانان دانست و افزود: دانشگاه ها یکی از مهمترین جوامع هدف این بیانیه است به همین دلیل این مراکز علمی در جهت جلب مشارکت و اعتماد جوانان در ساخت آینده کشور باید بیش از پیش تلاش کنند.

استاندار قم، با بیان اینکه ارتباط استانداری و مراکز دولتی با دانشگاه ها و نیز ارتباط دانشگاه و صنعت در قم دچار شکاف قابل توجهی است گفت: حذف شکاف بین دانشگاه ها و مراکز علمی با دستگاه های اجرایی و صنعت از اولویت های مدیریت استان است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در مواجهه با جهانی شدن اقتصاد گام برداریم راهی جز اقتصاد دانش بنیان و استفاده از توان علمی دانشگاه ها نداریم و در این راستا، برخی واحدهای صنعتی آمادگی خود را اعلام کرده اند.

وی گفت: ارتباط هم افزا بین دانشگاه های استان، پر کردن خلاء بین دانشگاه و صنعت و توسعه ی ارتباط دولت با مراکز آموزش عالی از اهداف مدیریت استان قم است.

استاندار قم با بیان اینکه امروز مردم از دانشگاه ها انتظار مهارت افزایی دارند بیان کرد: حداقل انتظار از مراکز علمی این است که فارغ التحصیلان آنها بتوانند جذب بازار کار شوند.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری قم انتخابات مجلس شورای اسلامی بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قم انتخابات مجلس شورای اسلامی بهرام سرمست مقام معظم رهبری قم انتخابات مجلس شورای اسلامی بهرام سرمست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) با موضوع وعده صادق و جامعه ایرانی برگزار می‌شود.

در این نشست محمدعلی فتح الهی دانشیار علوم سیاسی و رئیس پژوهشکده مطالعات سیاسی و بین الملل و طیبه محمدی کیا عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و عطاالله بیگدلی عضو هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست حمید دهقانیان مدیر اندیشکده مطالعات ایران است.

زمان برگزاری سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6086495 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی