Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@22:25:00 GMT

ماجرای گروگان گیری جمشید هاشم پور!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۰۱۵۸

ماجرای گروگان گیری جمشید هاشم پور!

فیلم سینمایی «گروگان» به کارگردانی اصغر هاشمی و بازی جمشید هاشم پور و جهانبخش سلطانی از شبکه الکوثر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ گروهی خرابکار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام به چاپ اسکناس و وارد کردن مواد مخدر می کنند. یکی از افسران نیروی انتظامی ماموریت می یابد که این توطئه را کشف و شبکه خرابکاری را نابود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از یکی از دوستان قدیمی خود کمک می گیرد و...

«گروگان» که در شبکه آی فیلم به زبان عربی دوبله شده است با تهیه کنندگی عبداله علیخانی و حسین فرحبخش در سال 1374 ساخته شده است.

زهره حمیدی ، زنده یاد حسین کسبیان ، مهدی پور غلامی ، کاظم هژیرآزاد ، طیب شرافتی ، رفیع مددکار ، فرهاد خان محمدی ، رضا مرادیان ، اکبر پکزاد ، ابراهیم شمس ، محمدرضا گوهر منش ، افسانه هاشمی و آناهیتا رشمانی دیگر بازیگرانی هستند که در «گروگان» با نویسندگی مشترک قاسم جعفری و یوسف رضا رئیسی نقش آفرینی کرده اند.

«گروگان» یکشنبه 6 بهمن ساعت 10:30 به وقت تهران با زمان تکرار روز بعد ساعت 1:00 به مدت 90 دقیقه بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروگان جمشید هاشم پور شبکه الکوثر جهانبخش سلطانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شده است

سیدعلی هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۹ اسفند تا ظهر روز ششم فروردین ماه سال جاری بیش از ۹۰ هزار مسافر نوروزی وارد شهرستان عسلویه شده‌اند.

فرماندار عسلویه افزود: از این تعداد مسافر نوروزی بخش قابل توجهی در شهرستان اقامت یافته‌اند و بخشی هم بدون اقامت از شهرستان عبور کرده‌اند، همچنین بخشی از این مسافرینی که در شهرستان اقامت یافته‌اند در مدارس، کمپ‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی اسکان یافته‌اند.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی برای اسکان مسافرین در شرایط اضطراری نیز سالن‌های تربیت بدنی پیش بینی شده است.

فرماندار عسلویه اظهار داشت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری طبیعی، ساحلی و صنعتی شهرستان عسلویه هرساله پذیرای تعداد قابل توجهی گردشگر است که از سراسر کشور این شهرستان را برای سفر‌های نوروزی خود انتخاب می‌کنند.

هاشمی افزود: عمده مسافران امسال از جاذبه‌های گردشگری شهرستان عسلویه از جمله سواحل زیبای بنود، هاله و چریف، جنگل‌های حرا و پارک ملی نایبند آبشار اخند، آبشار‌های کلات و بیدخون و روستای تاریخی بندو دیدن کرده‌اند و برای خرید انواع کالا‌های ته لنجی به بازار‌های عسلویه و نخل تقی مراجعه می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • هلال احمر درسال جدید با عزمی راسخ در مسیر خدمت به مردم گام بردارد
  • سامانه جدید بارشی چهارشنبه به خراسان شمالی می‌رسد
  • پیش فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین» آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین»
  • ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان
  • ماجرای هشدار برای کبرا۱۱ و حرکت‌های عجیب بهمن هاشمی
  • ۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شده است