Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:25:02 GMT

کشف و ضبط ۱۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بروجرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۰۱۶۵

کشف و ضبط ۱۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بروجرد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عزت اله غلامی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پاسخ به مطالبات مردمی و ناامن کردن محیط برای هنجارشکنان، طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه کلانتری ۱۲ جعفری با بسیج نیروهای صف و ستاد به مرحله اجرا در آمد، اظهار داشت: کشف و ضبط ۱۰ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی، ۹۰ بسته تنباکو، ۱۰ لیتر مشروبات الکلی و ۲۵۰۸ عدد انواع قرص‌های غیر مجاز، کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۶۸ عدد فشنگ مربوطه، کشف ۱۳۰ گرم انواع مواد مخدر، ۱۹ تیغه چاقو، کشف اموال مسروقه از جمله ۳ عدد جک ماشین سنگین، ۵ عدد کمک خودرو و ۳ دستگاه دینام، توقیف ۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف و ۶ دستگاه خودروی متخلف، ۱ قبضه شمشیر، دستگیری ۷ نفر سارق منزل و محتویات خودرو و دستگیری ۲ نفر عامل تیراندازی‌های اخیر، از نتایج این طرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و قدردانی از مردم بخاطر تعامل سازنده و مثمر ثمر با پلیس افزود: اجرای این گونه طرح‌ها به صورت مستمر در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می‌توانند با منعکس کردن گزارش‌های به موقع پلیس را در امر خدمت رسانی و برخورد با قانون گریزان و هنجارشکنان یاری کرده و نقش بی بدیل و مؤثری در تحکیم امنیت و ارتقا اجتماعی داشته باشند.

کد خبر 4835102

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد فرماندهی انتظامی لرستان طرح ارتقا امنیت اجتماعی بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد ایلام قزوین شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران