Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و شالکه در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم بوندس لیگا از ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار جذاب و البته سنتی باواریایی‌ها توانستند با نتیجه ۵ -۰ برنده بازی باشند تا ۳۹ امتیازی شوند و پس از لایپزیش ۴۰ امتیازی در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نخستین گل بازی در دقیقه ۶ توسط لواندوفسکی به ثمر رسید و این نتیجه تا پایان نیمه نخست هم پایدار بود، در ادامه بایرن در دقایق ۴۷، ۵۰، ۵۸ و ۸۹ توسط مولر، گورتزکا، آلکانترا و گرنابری به ثمر رسید تا این دیدار ۵ -۰  به سود باورایی‌ها شود.  

تیم های فوتبال لایپزیش ، بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ هر کدام با یک امتیاز فاصله نسبت به یکدیگر به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند. 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سید حمید جمال‌الدینی در بازدید از همراه‌سرا‌های بیمار عماد و پناه ، خطاب به مسئولان و بانیان ایجاد این همراه سرا‌ها گفت: این اقدام شما در راستای فرموده مقام معظم رهبری است که هیچ خانواده‌ای افزون بر رنج بیماری، نباید متحمل رنج دیگری شود. 


 وی گفت: این قبیل کار‌ها موجب ایجاد آرامش در خانواده‌های بیماران و افزایش امید به زندگی و کوتاه‌شدن روند درمان بیماران می‌شود.
 معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت افزود: بیشتر کسانی که به طور مستقیم وارد کار شده‌اند، معمولا تجربه برخورد نزدیک با بیماری و گرفتاری‌های جانبی آن را داشته‌اند و به امر خیر و یاری رساندن به هم‌نوعان پرداخته‌اند.
 
 دکتر جمال‌الدینی در ادامه با تاکید بر دستور وزیر بهداشت مبنی بر تجلیل از خیرین گفت: اقدام دست‌اندرکاران این همراه‌سرا‌ها درخور توجه است. برای نمونه این بزرگواران با راه‌اندازی چند همراه‌سرا در نزدیکی یکی از بیمارستان‌های مهم تهران، توانسته‌اند با مشارکت نزدیک به ۱۰هزار خیر، فرصت بیش از ۱۰۰هزار شب‌اقامت برای نیازمندانی که از مناطق کم‌برخوردار بوده‌اند، فراهم آورند و این کاری ارزشمند، درخور توجه و شایسته تجلیل و تقدیر است.
 
 دکتر جمال‌الدینی با تاکید بر مولفه‌های اجتماعی موثر بر سلامت افزود: سلامت یک مساله چندبعدی است که تحت تاثیر عوامل مختلف قرار دارد و بیش از سه‌چهارم مسائل و تامین همگانی آن در اختیار تولیت نظام سلامت نیست.
 وی تصریح کرد: تامین و ارائه خدمات سلامت مستلزم همکاری‌های میان‌بخشی و مشارکت دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در این مقوله مهم است و بخش‌های مختلف دولت، مجلس، نهاد‌های عمومی غیردولتی هم‌چون شهرداری‌ها و نهاد‌های مدنی و گروه‌ها باید در این مساله مشارکت کنند. 
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در پایان خواستار بسط و گسترش تجربه‌های موفق با همکاری و مشارکت مسئولان و نهاد‌های مختلف شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • روستای خرو طبس میزبان گردشگران نوروزی
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • (تصاویر) دهکده توریستی زراس در نزدیکی دهدز
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • پیروزی «پرهام مقصودلو» برابر شطرنج باز اتریشی
  • تماس‌های بایرن مونیخ با روبرتو دزربی؛ سرمربی ایتالیایی مشتاق مربیگری در آلمان