Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امیدواریم با توجه به این فعالیت‌های اقتصادی و با حمایت هواداران و رسانه‌ها، شاهد روز‌های خوبی را برای پرسپولیس باشیم. تاریخ انتشار: 00:36 - 06 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۳۱۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی محمد نبی در جریان مراسم رونمایی از اپلیکیشن پرسپولیس خطاب به جمعیت اظهار داشت: اساسا بحث خصوصی‌سازی در کشور ما با وجود اصل ۴۴ با موانع بسیاری روبه‌رو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قاعده قرار گرفتن در مسیر خصوصی‌سازی، عبور از تجاری‌سازی است. در واقع ابتدا باید از مرحله تجاری‌سازی گذر کنیم تا بعد وارد بحث خصوصی‌سازی بشویم.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هم با توجه به چشم‌اندازی که در هیئت مدیره ترسیم و مصوب شد و پیشنهاد‌هایی که انصاری‌فرد در جلسات متعدد مطرح کرد، در نهایت با استفاده از پتانسیل ایرانی، مجموعه بزرگ شرکت آتیه داده‌پرداز، جلیل‌وند و نهایتا جلسات دیگری که دوستان دیگر از جمله بخش اقتصادی باشگاه حضور داشتند به جمع‌بندی رسیدیم و منجر به امضای قرارداد شد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: در حال حاضر باشگاه‌های ما نقش دفاعی را بازی می‌کنند. به این دلیل که ما در بخش خصوصی‌سازی و تجاری‌سازی در سال‌های اخیر موفق نبودیم. این گام بزرگی که باشگاه پرسپولیس برداشت و امیدواریم شامل حال باشگاه‌های دیگر ما هم بشود این روند را تندتر کند.

محمد نبی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: باشگاه‌داری به شکل استاندارد قواعد خود را دارد. حضور سرمایه‌گذاران در ورزش در وهله اول از خود گذشتگی است، چون اساسا سرمایه‌گذاران چه در ایران و چه در همه جای دنیا به نرخ سود سرمایه توجه می‌کنند و اگر این نرخ محقق نشود، همکاری‌ها سست خواهد شد؛ لذا با توجه به این که هم در باشگاه و هم در شرکت آتیه داده‌پرداز این موضوع مشخص شده و این همیت و همدلی و همچنین توجه به استاندارد‌ها وجود دارد، امیدواریم در آینده، به ویژه در شروع فصل بعد شاهد شرایط به مراتب بهتر باشیم و این مسئله به فوتبال ملی ما کمک کند.

وی عنوان کرد: با توجه به این که باشگاه پرسپولیس در این مقوله پیش قدم شده است و با توجه به لحاظ شدن همه شرایط امیدواریم این مسئله به یک الگو برای باشگاه‌ها بدل شود تا مشکلات و موانع خصوصی‌سازی با سیر تجاری سازی کمتر شود.

محمد نبی در پایان گفت: با توجه به این که بازیکنان ما همانطور که انصار‌ی‌فرد می‌گوید به سطح فنی بالایی رسیده‌اند و حضور یک مربی وطنی مثل گل‌محمدی هم می‌تواند تعادل خوبی ایجاد کند، امیدواریم با توجه به این فعالیت‌های اقتصادی و با حمایت هواداران و رسانه‌ها روز‌های خوبی را برای پرسپولیس شاهد باشیم و اقتدار و قداست و بزرگی پرسپولیس را در سطح آسیا و همچنین باشگاه‌های جهان ببینیم.

بیشتر بخوانید: حضور انصاری‌فرد در اردوی سرخپوشان انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی مهدی محمد نبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت گفت:خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوب است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند بهبود استمرار داشته باشد.

به گزارش مشرق، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست امروز (۲۹ فروردین) حاشیه جلسه هیئت دولت در رابطه با وضعیت دریاچه ارومیه گفت: خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوبی است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.با وضعیت بارش ها و البته تخصیصی که وزارت نیرو در بحث حقابه انجام شد و همکاری وزارت نیرو در بحث حقابه و رهاسازی آب موجب بهبود دریاچه شد.

سلاجقه افزود: محیط زیست یک موضوع فراملی است و همه کشور ها به نوعی با مشکلات محیط زیستی سر و کار دارند این فرصت را داریم تا با بقیه کشور ها همکاری کنیم. کشور کنگو با توجه به این که در قلب آفریقا قرار گرفته است و دارای مناطق بکر زیست محیطی و حیاط وحش خوبی دارد میتوان از تجارب آن استفاده کرد.این کشور در مسائلی مربوط به سیلاب و جنگل تراشی مشکل دارد و خوشبختانه با توجه به نشستی که با معاون نخست وزیری این کشور داشیم و با توجه به استقرار سفیر جدید جمهوری اسلامی در اولین اقدام در این حوزه ها با این کشور همکاری خواهیم داشت .

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه؛ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • تجارت با دنیا فقط ۳ روز در هفته!/ شوک مجلس به بخش خصوصی