Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش پرش ارتفاع گفت: حضور در المپیک شوخی‌بردار نیست زیرا با برنامه نصفه‌نیمه نمی‌توان به موفقیت در المپیک رسید. تاریخ انتشار: 01:01 - 06 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۱۰۹

کیوان قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه چه زمانی به اردوی روسیه خواهد رفت، اظهار داشت: پیگیر کارهایم هستم تا هر چه زودتر راهی روسیه شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم تأخیر در برنامه‌ها به ضرر یک ورزشکار تمام خواهد شد، البته نباید توقع داشت تمام برنامه‌ها همیشه دقیق پیش برود. فعلا تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهم و هنوز به آمادگی مسابقه‌ای نرسیده‌ام.

وی ادامه داد: متاسفانه شرایط اردویی در اینجا خوب نیست و مربی وجود ندارد تا من زیر نظر او تمرین کنم. فرصت خوبی است تا در روسیه تمریناتم را پیگیری کنم. امیدوارم در مدتی که در آنجا حضور دارم، مشکلی به وجود نیاید و با بهترین شرایط ممکن به تمرین بپردازم.

ملی‌پوش دوومیدانی در خصوص انتخاب دوباره یوگنی زاگارولکا به عنوان مربی‌اش گفت: با توجه به تمرینات و شناختی که از زاگارولکا داشتم دوباره تصمیم بگیرم با او همکاری مجدد داشته باشم. از این انتخابم راضی هستم و معتقدم که می‌تواند از خیلی جهات به من کمک کند تا به المپیک بروم. قطعا تلاشم را می‌کنم اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد. شاید مقایسه درستی نباشد اما برخی ورزشکاران چند سالی می‌شود تحت نظر یک مربی هستند اما من فاقد چنین موضوعی هستم. امیدوارم مسئولان  برنامه‌ریزی بهتری برای ورزشکاران داشته باشند و فرصت‌کشی نکنیم. وقفه در برنامه‌ریزی تنها باعث می‌شود دود این موضوع تنها به چشم ورزشکار برود.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: حضور در المپیک شوخی‌بردار نیست زیرا با برنامه نصفه‌نیمه نمی‌توان به موفقیت در المپیک رسید. در ابتدا باید تلاش کنم تا سهمیه را کسب کنم و پس از آن طوری همراه با مربی‌ام و اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی برنامه‌ریزی خواهم کرد تا به صورت هدفمند اهداف خودمان را پیش ببریم تا در توکیو به یک نتیجه خوبی دست پیدا کنیم. فعلأ راجع به اینکه در چه مسابقاتی شرکت کنم، تصمیم‌گیری نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید: مرادی: امیدوارم تا المپیک، انتخابات دوومیدانی برگزار نشود!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کیوان قنبرزاده المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا

وزیر کشور نیجر با بیان اینکه این کشور در حال برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا است، ابراز تمایل کرد که در حوزه خرید تسلیحات و آموزش نظامی با روسیه همکاری کند.

به گزارش ایسنا، «محمد تومبا» وزیر کشور «نیجر» گفت این کشور در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی است و در همین راستا یک مقام ارشد نظامی آمریکا به‌زودی به نیجر سفر خواهد کرد.

وزیر کشور نیجر به خبرنگاران گفت: «ما همچنان در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی از نیجر هستیم. فکر می‌کنم به‌زودی یک ژنرال آمریکایی برای رایزنی درباره برنامه خروج (سربازان آمریکا) به نیجر سفر خواهد کرد.»

علاوه بر این، وزیر کشور نیجر گفت این کشور مایل است در حوزه آموزش نیروهای محلی با مسکو همکاری کرده و از روسیه سلاح خریداری کند.

تومبا در این باره گفت: «همکاری ما با روسیه در حوزه آموزش نظامی است که برای مبارزه با تروریسم ضروری است. ما می‌خواهیم سربازانمان کار با سلاح و نبرد را توسط نیروهای روسیه آموزش ببینند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اولیانوف: سفر گروسی به روسیه در حال برنامه ریزی است 
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال