Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@09:00:06 GMT

اطلاعات جدید از آخرین قابلیت توئیتر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۰۴۳۹

اطلاعات جدید از آخرین قابلیت توئیتر

اخیرا اخبار زیادی در رابطه با ساخت و توسعه قابلیت پیام رسانی شرکت توئیتر منتشر شده است که گفته می‌شود همانند برنامه iMessage شرکت اپل عمل می‌کند. به گفته منابع قابلیت جدید این برنامه مدتی است که در حال توسعه و آزمایش است به همین دلیل است که تاکنون اخبار زیادی در این باره منتشر شده است. امروز توئیتر در فضای مجازی اعلام کرد که قابلیت استفاده از اموجی در پیام‌های مستقیم قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که این قابلیت در حال حاضر برای سیستم‌های iOS، اندروید و وب قابل اجرا است. شرکت توئیتر همچنین نحوه عملکرد این قابلیت را توضیح داده و از کاربران خود درخواست کرده تا برنامه خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنند. البته اگر تاکنون این بروزرسانی را انجام نداده‌اند.

جزئیات منتشر شده از این قابلیت

توئیتر نحوه استفاده از قابلیت جدید را اینگونه توضیح داد: " برای اضافه کردن گزینه واکنش‌ها به قسمت پیام‌ها رفته و بر روی قلب و علامت مثبت کلیک کنید. راه دیگر آن است که دو دفعه بر روی پیام مورد نظر ضربه بزنید و پس از نمایش نمایه اموجی مورد نظر را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید هر زمان که صلاح دانستید واکنش مورد نظر را پاک کنید. پس از حذف کردن پیام، واکنش مورد نظر از دید طرفین پنهان می‌شود. کاربران می‌توانند با لمس کردن پیام و یا کلیک کردن بر روی آن از واکنش‌های داده شده به آن مطلع شوند".



کاربران می‌توانند اموجی واکنش‌ها را برای هر نوع پیام ارسال کنند. پیام‌ها می‌توانند پوشه صوتی تصویری و یا یک متن باشند. همچنین هر زمان که پیام مستقیم یک کاربر واکنش دریافت می‌کند این عمل توسط توئیتر به کاربران اطلاع داده می‌شود. کاربرانی که از این اطلاع رسانی رضایت ندارند می‌توانند به راحتی این قابلیت را غیر فعال کنند. مدت غیر فعال کردن این قابلیت در قالب گزینه‌های یک ساعته، هشت ساعته، یک هفتگی و همیشگی قابل انتخاب است. گفتنی است که این عمل تنها اطلاع رسانی واکنش‌ها را قطع می‌کند و خود پیام‌ها همواره از سوی کاربر دریافت می‌شوند. لازم به ذکر است آن دسته از افراد که تا به حال نسخه توئیتر خود را بروزرسانی نکرده‌اند این واکنش‌ها را در قالب متن دریافت می‌کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک رادار، AssembleDebug کاربری در توییتر، جزییات این آپدیت را در اختیار چند رسانه قرار داده است.

PiunikaWeb چشم اندازی به این ویژگی دریافت کرده و عملکرد آن خارق العاده به نظر می رسد. قابلیت افزودن باکس برای نوشتن متن، باکس داده های هوش مصنوعی را به یک پنجره کوچک شناور در پایین نمایشگر موبایل تبدیل می کند که حتی در صورت بسته شدن اپ، باز می ماند. به عنوان مثال فرد می تواند هنگام جستجو در اینترنت یا کنترل ایمیل هایش با جمینی صحبت کند.

AssembleDebug توانسته هنگامیکه اپ ایکس را در موبایلش باز کرده بود، پنجره مذکور را باز و آن را فعال کند. ویدئوی دموی او نشان می دهد این پنجره به طور دقیق مانند اپ جمینی کار می کند. به طور دقیق تر فرد سوالی می پرسد و چند ثانیه بعد پاسخی با ذکر لینک منابع، تصاویر و همچنین ویدئوهای یوتیوب ظاهر می شود. البته ممکن است نمایش این پاسخ ها، اپی که در زیر آن فعال است را تار کند.

از سوی دیگر باید به این هم اشاره کرد که این باکس چند وجهی است بنابراین فرد می تواند سوال را بنویسد، به طور زبانی به هوش مصنوعی دستور دهد یا عکسی را آپلود کند.

دیگر تغییرات مهم این به روزرسانی آن است که جمینی روی موبایل های اندروید قابلیت دریافت انواع فایل ها در کنار عکس را خواهد داشت. تصاویر نشان می دهند که یک آزماینده یک PDF را آپلود می‌کند و سپس از هوش مصنوعی می‌خواهد متن داخل آن را خلاصه کند. ظاهرا این ویژگی نسخه فعلی جمینی نیز وجود دارد اما با فعال کردن آن هیچ اتفاقی نمی افتد. نشریه اندروید اتوریتی تخمین می زند این آپدیت ها مخصوص بخش Workspace گوگل یا Gemini Advanced یا هر دو آنها باشد.

دومین ابزار جالب قابلیت گزینش متن(Select Text) است. در حال حاضر اگر کاربر بخش کوچکی از یک متن را بخواهد در جمینی کپی کند، باید تمام آن را کپی کند. اما قابلیت گزینش متن این چالش را برطرف می کند و به فرد اجازه می دهد بخش خاصی از یک خط یا پاراگراف را کپی کند.

کد خبر 6087356 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر