Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:02:01 GMT

علت بازگشت پرواز تهران-استانبول به مهرآباد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۰۴۸۴

علت بازگشت پرواز تهران-استانبول به مهرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر روابط عمومی ایران ایرتور در این اطلاعیه نوشت: ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ هواپیمایی ایران ایرتور که فرودگاه امام خمینی (ره) را در ساعت ۲۰:۰۰ به مقصد استانبول ترک کرده بود. دقایقی پس از پرواز، خلبان پرواز متوجه بروز احتمالی یک نقص فنی جزئی در هواپیما شده اند که نظر به بین المللی بودن پرواز و اینکه هنوز پرواز در فضای کشور و در محدوده آسمان شهرستان قزوین بوده، بازگشت به فرودگاه مهرآباد و بازبینی فنی را به صلاح تشخیص داده اند و تاکید می‌نماید تصمیم خلبان از لحاظ حفظ ایمنی و رعایت دستوالعمل استاندارد پرواز منطقی و بجا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مسیر بازگشت با توجه به لزوم کاهش وزن هواپیما تا حد مجاز، اقدام به مانور کاهش سوخت در فضای تهران نموده و در فرودگاه مهرآباد فرود آمده است،
با تمهیدات شرکت هواپیمایی ایران ایر تور بلافاصله پرواز جایگزین اختصاص داده شده و تا یک ساعت آتی هواپیمای جایگزین تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد.

هواپیمایی ایران ایرتور خبر به دور از واقعیت و شایعه باز نشدن چرخ هواپیما که در فضای مجازی منتشر شده را بشدت تکذیب نموده، و با تشکر از اصحاب رسانه در انتشار خبر مبتنی بر واقعیت و کسب خبر از مبادی رسمی، فضای مجازی را از درج اخبار تحریک آمیز و شایعات بر حذر می‌دارد.

کد خبر 4835109

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران ایر تور فرود اضطراری استانبول سیل سیستان و بلوچستان بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت بورس ایالات متحده آمریکا قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی سقوط هواپیمای اوکراینی مالیات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد

محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور لغو و عملیات پروازی این فرودگاه‌ها آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، ابراهیم مرادی - عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد - با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کلیه محدودیت‌های پروازی مهرآباد کنسل شده و از ساعت۵:٣٠ صبح فرایند پذیرش مسافری این فرودگاه آغاز شده است، اعلام کرد: رفع تعلیق مشمول تمام فرودگاه‌های ذکرشده در پیام های قبلی هوانوردی نیز می‌شود.

همچنین فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد که از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه (۲۷ فروردین۱۴۰۳) پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی برقرار می‌شود.

گفتنی است؛ مسافران برای دریافت بلیت جایگزین پروازهای باطل‌شده به مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت تماس حاصل کنند. 

همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازها می‌توانند از سایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir  و تلفن‌های  مرکز تلفن شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های  0215100118 ,0215100111, 096330 اطلاعات پروازها را کسب کنند.

مسافران شرکت هواپیمایی ایران‌ایر نیز در روز دوشنبه (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)  با عنایت به تغییر برنامه پروازهای این شرکت لطفا قبل از عزیمت به فرودگاه امام (ره) با مرکز پاسخگویی هما تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، به دنبال عملیات گسترده شنبه شب جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوریاسلامی ایران در سوریه اتفاق افتاد، پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و برخی دیگر از فرودگاه‌های غرب کشور ۶ صبح امروز باطل شده بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور؟
  • لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام ۲۴ پرواز در هفته
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه امام و مهر آباد به حالت عادی
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • محدودیت پرواز‌های فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد