Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@18:32:14 GMT

بدهی اروپایی‌ها کمتر شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۰۵۲۳

خرداد: متوسط نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی در اتحادیه اروپا به ۸۰.۴ درصد کاهش یافت.
به گزارش خرداد، ایسنا به نقل از مرکز آمار اتحادیه اروپا، تا پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹متوسط نرخ بدهی های دولتی به تولید ناخالص داخلی در سطح ۱۹ کشور عضو منطقه یورو از ۸۶.۵ درصد در سه ماهه دوم  به ۸۶.۱ درصد کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاهش در سطح اتحادیه اروپا نیز محسوس بوده و از ۸۰.۵ درصد در سه ماهه نخست به ۸۰.۱  درصد در سه ماهه منتهی به سپتامبر رسیده است.
از میزان بدهی‌های فوق ۱۵.۵ درصد بدهی‌های دولتی در سطح منطقه یورو و ۱۳.۶ درصد بدهی ها در سطح اتحادیه اروپا به شکل وام بوده است. وام درون اتحادیه‌ای نیز که به شکل وام یک دولت عضو به دولت دیگر پرداخت شده، در سطح منطقه یورو ۱.۹ درصد و در سطح اتحادیه اروپا ۱.۴ درصد اندازه گیری شده است.
در بین کشورهای مختلف، بیشترین نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی تا پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ در یونان با ۱۷۸.۲ درصد مشاهده شده است و پس از این کشور نیز ایتالیا با ۱۳۷.۲ درصد، پرتغال با ۱۲۰.۵ درصد، بلژیک با ۱۰۲.۳ درصد و فرانسه با ۱۰۰.۵ درصد قرار دارند. از سوی دیگر کمترین نسبتی بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی مربوط به استونی با ۹.۲ درصد بوده است و پس از این کشور نیز لوکزامبورگ با ۲۰.۲ درصد و بلغارستان با ۲۰.۶ درصد قرار دارند.
در بین دیگر کشورها، نسبت بدهی دولتی به تولید ناخالص داخلی در اسپانیا ۹۸.۶ درصد، انگلیس ۸۰ درصد و آلمان ۶۲ درصد اندازه گیری شده است.
لازم به ذکر است منطقه یورو شامل ۱۹ کشور بلژیک، آلمان، استونی، ایرلند، یونان، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، قبرس، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، اتریش، پرتغال، اسلوونی، اسلواکی و فنلاند است که از یورو به عنوان واحد پولی خود استفاده می‌کنند. اتحادیه اروپا نیز دارای ۲۸ عضو است که شامل ۱۹ کشور عضو منطقه یورو به علاوه انگلیس، بلغارستان، مجارستان، لهستان، دانمارک، سوئد، کرواسی، جمهوری چک و رومانی است. برچسب ها: اتحادیه اروپا ، بدهی دولتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: اتحادیه اروپا بدهی دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!

نگاهی به درآمد بارسلونا از این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا انداخته‌ایم.

طرفداری | بارسلونا با شکست 1-4 مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، 62.5 میلیون یورو درآمد را از دست داد.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا با حذف از لیگ قهرمانان اروپا درآمد خوبی را از دست داده است. بیش از 60 میلیون یورو! این مبلغ شامل 50 میلیون یورو از جام جهانی باشگاه‌های تازه تاسیس و همچنین 12.5 میلیون یورو دیگر برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. سفر بارسلونا در لیگ قهرمانان شب گذشته به پایان رسید و در داخل باشگاه این حس وجود دارد که چندین تصمیم بحث برانگیز داوری در طول بازی به نفع پاری سن ژرمن تمام شد. با این حال، پس از این شکست، خوان لاپورتا، برای حمایت و تشویق تیم و کادر فنی به رختکن رفت. لحن او حمایتی و بدون سرزنش بود و وقت گذاشت تا با دقت گوش کند. رئیس باشگاه علیرغم اینکه می‌دانست باشگاه پس از این شکست متحمل ضرر مالی قابل توجهی شده است، به دیدار بازیکنان رفت.

سودی که می‌توانست در اختیار بارسلونا باشد

در حالی که بارسلونا با رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی توانست در چارچوب بودجه خود بماند، آنها نمی توانند با پیشروی به نیمه نهایی درآمد خود را بیشتر افزایش دهند. لازم به ذکر است که یوفا 81.15 میلیون یورو را به طور تضمینی برای عملکرد ورزشی به بارسلونا اختصاص می‌دهد و آنها می‌توانند 15 میلیون یورو دیگر از سهم بازار (اسپانسرها و حق پخش تلویزیونی) را انتظار داشته باشند.

بارسلونا که به شدت به درآمد اضافی نیاز دارد، می‌توانست در صورت صعود به نیمه‌نهایی حدود 12.5 میلیون یورو از یوفا کسب کند، به علاوه مبلغی بیشتر از سهم بازار (اسپانسرها و حق پخش تلویزیونی) و شش میلیون یورو دیگر از یک بازی دیگر در استادیوم خانگی‌اش. در حالی که توزیع دقیق سهم تیم‌های اسپانیایی از سهم بازار هنوز به طور دقیق مشخص نشده است، آنها می‌توانستند حدود 15 میلیون یورو دیگر به جیب بزنند. بارسلونا از عملکرد ورزشی خود 81.15 میلیون یورو کسب کرده بود.

در نتیجه، انتظار می‌رود درآمد کل بارسا نزدیک به 100.251 میلیون یورو باشد که در سال 20-2019 برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی به دست آمده بود. برای درک بهتر موضوع، رکورد درآمد باشگاه 117.73 میلیون یورو از نیمه‌نهایی 19-2018 است.

جزییات درآمد بارسلونا و سودی که از دست رفت درآمد حذف شده بارسلونا

50 میلیون یورو: از جام جهانی باشگاه‌ها

12.5 میلیون یورو: برای رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

درآمد کسب شده بارسلونا

81.15 میلیون یورو: برای عملکرد آنها در لیگ قهرمانان (رسیدن به یک چهارم نهایی)

15 میلیون یورو: برآورد شده از سهم بازار (حامیان مالی و حقوق تلویزیونی)

درآمد کل بارسلونا: حدود 96.15 میلیون یورو که نزدیک به 100.25 میلیون یورو که در سال 20-2019 بدست آوردند.

رکورد درآمدی بارسلونا: 117.73 میلیون یورو که در فصل 19-2018 بدست آمد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • این کشور اروپایی بالاترین نرخ تورم را ثبت کرد
  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور