Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سیروس دین‌محمدی در خصوص بیانیه فرهاد مجیدی علیه مدیریت باشگاه استقلال گفت: مجیدی شرایط استقلال بعد از رفتن استراماچونی را دید و خودش قبول کرد که سرمربی استقلال شود. این‌طور نبوده که مجیدی از هیچ‌چیز خبر نداشته باشد و این پست را بپذیرد.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: اگر کاپلو هم سرمربی استقلال می‌شد، هواداران نمی‌پذیرفتند، چون آن‌ها روز‌های خوبی با استراماچونی داشتند و فقط خواهان بازگشت او به تیم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس وقتی فرهاد شرایط را دید و پذیرفت، دیگر الان در آستانه بازی با الکویت نباید چنین بیانیه‌ای صادر می‌کرد و آن حرف‌ها را به زبان می‌آورد.

وی درباره بازی امروز استقلال مقابل الکویت هم گفت: امیدوارم حاشیه‌ها از لحاظ فنی روی تیم تاثیر نگذارد و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا تیم از این مرحله صعود کند. به نظر من، بازی سختی در پیش داریم. الکویت تیم دوم کشورش است و تیم دست‌وپا بسته‌ای هم نیست.

وی در پایان تصریح کرد: همه ما می‌دانیم تیم در تهران زمین تمرین نداشته و نتوانسته تمرین مناسبی انجام بدهد. ما امیدواریم بازیکنان استقلال غیرت به خرج بدهند تا از این بازی مهم سربلند خارج شوند و تیم را به مرحله بعدی برسانند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجیدی استراماچونی استقلال استقلال بازی باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ تعویض برای استقلال ممنوع!

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام هم در ابتدای فصل و هم در تعطیلات زمستانی تلاش زیادی کرد که بازیکنان موثری را به ترکیب تیم اضافه کند، اما باشگاه موفق به خرید آن‌ها نشد. در ماه‌های اخیر مصدومیت مهدی مهدی پور، کوین یامگا، رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان شرایط را برای استقلال سخت‌تر کرده است و در بازی با شمس آذر هم استقلال بعد از تعویض‌هایش دو گل از تیم حرف خورد و دقایق پایانی را با استرس به پایان برد.

این اتفاق شاید منجر به این تصمیم شود که سرمربی تیم استقلال در بازی‌های آتی از جمله دیدار با تراکتور دست به تعویض‌های کمتری بزند و دست کم از هر ۵ تعویض خود در جریان بازی استفاده نکند.

استقلال در جذب بازیکن این فصل موفق نبوده است تا جایی که باشگاه به دلیل ناکامی در جذب مهره‌های مد نظر سرمربی تیم استقلال عنوان کرد با هر نتیجه‌ای در لیگ برتر از این مربی حمایت خواهد کرد.

البته سرمربی تیم استقلال همواره از تیمش به نیکی یاد می‌کند و جنگندگی بازیکنانش را بار‌ها و بار‌ها تحسین کرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!