Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌ نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شورای نگهبان افرادی دین‌دار و با تقوا هستند و در بحث تائید و یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات هیچ‌گاه آخرت خود را خراب نمی‌کنند، گفت: شورای نگهبان در بحث تائید صلاحیت‌ها معیارهای خاصی دارد و قطعا هیچ‌گاه آنها از این معیارها عدول نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی-  وی با اشاره به رد‌صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس از سوی شورای نگهبان، ادامه داد: شورای نگهبان حتما اسنادی داشته که حکم به رد صلاحیت این افراد داده است البته خود شورا به این نمایندگان اعلام کرده است که می توانند بروند و مستندات را مشاهده کنند.

نماینده محلات در مجلس در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا شورای نگهبان مستنداتی به هیئت نظارت بر رفتار نمانیدگان ارائه کرده است یا خیر؟ اظهار داشت: پرونده‌ای از سوی شورا به این هیئت ارجاع نشده است و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان طبق آیین‌نامه داخلی مجلس تا زمانی که شکایتی از نماینده‌ای به دستش نرسد به موضوعی ورود نمی‌کند.

عضو هیئت‌ نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: پرونده‌های که در این هیئت بررسی شده و اقدام یک نماینده به عنوان وظیفه نمایندگی‌اش تشخیص داده نشده به قوه قضائیه ارجاع شده و بررسی و محاکمه متخلفان نیز آغاز شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای نگهبان رد صلاحیت انتخابات شورای نگهبان قوه قضائیه رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مجازات اسلامی که درباره مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان است، موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مجازات اسلامی در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان با کلیات و جزئیات این طرح موافقت کردند.

کد خبر 745121

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند /هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت