Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران و ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورا، مجتبی توسل مدیر عامل برج میلاد به همراه جمعی از کارشناسان این کمیسیون از مجموعه برج میلاد و دلفیناریوم آن بازدید به عمل آوردند.

بازدید از فود کورت، مجموعه نمایشگاهی، قسمت فوقانی برج، دلفیناریوم، ساختمان اداری در حال ساخت و گود برج میلاد بخش‌های مختلف این بازدید را شامل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدر اعظم نوری در پایان این بازدید و بعد از ارائه گزارش مدیریت برج گفت: برج میلاد به عنوان نشانه شهر تهران بین مردم شناخته می‌شود. این مجموعه برای شهرداری تهران یک اعتبار است و در کنار آن مراکز فعالیت و تفرجگاهی نیز وجود دارد، اما باید بدانیم که با توجه به ساختار پروژه رویکردمان متناسب با سطح ارزش مجموعه برج میلاد باشد.

وی با بیان اینکه در دنیا برج‌های مخابراتی کارکرد‌های چند جانبه دارند، اضافه کرد: به دلیل گردشگرپذیر بودن برج میلاد باید ملاحظات خاصی برای آن قائل شد و لازم است فعالیت‌های جانبی برای آن تعریف شود که با ماهیت آن سنخیت داشته باشد. ما نباید برای درآمدزایی در برج میلاد به هر اقدامی دست بزنیم به طور مثال اگر در بوستانی فعالیت داریم نمی‌توان آن را در مقیاس برج میلاد انجام داد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه باید تمهیداتی فراهم شود که بتوان از ظرفیت‌های برج میلاد استفاده کرد، گفت: لازم است برنامه‌ای جامع در طرح جامع ارائه شود تا ظرفیت برج میلاد فعال شود. برج میلاد باید مخاطب خاص خود را پیدا کند و اگر خوب برنامه‌ریزی شود هم مخاطب خاص پیدا می‌کند و هم درآمد لازم کسب می‌شود.

صدراعظم نوری اضافه کرد: باید بتوانیم برج میلاد را به طرق مختلف نشان دهیم و به سمتی حرکت کنیم که درآمد‌های کسب شده جهت توسعه برج میلاد استفاده شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که می‌توان المان‌هایی در برج میلاد برای گردشگران ایجاد کرد، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که برج میلاد برای گردشگران جذابیت داشته باشد. باید در طرح جامع برج میلاد پیگیری شود که چگونه می‌توانیم از مساحت ۵۰ هکتاری برج میلاد در زمینه درآمدزایی و فرهنگ سازی استفاده کنیم.

وی درباره درآمد و هزینه‌های برج میلاد هم توضیح داد: باید در حوزه فضای سبز پیگیری‌های لازم انجام شود و کوتاهی‌ها در این قسمت از ضعف سیستم ما است که ساماندهی و نگهداری پارک پردیسان را قبول می‌کنیم، اما به برج میلاد توجهی نداریم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت گود مجاور برج میلاد افزود: در حوزه گود رها شده مجاور برج میلاد باید جلسه‌ای با ذی نفعان داشته باشیم که در آن جلسه وضعیت گود تعیین تکلیف شود؛ در این باره چندین نامه به دست من رسیده که نشان می‌دهد از زمان آقای قالیباف در این حوزه چند مکاتبه انجام شده است.

وی با اشاره به این که ایمنی از نان شب واجب‌تر است تاکید کرد: زمانی که ایمنی یک محیط به خطر می‌افتد جان آدم‌ها با آن درگیر می‌شود و اگر اتفاقی در برج میلاد رخ دهد کل کشور را دچار مشکل می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت راه‌های خروج اضطراری برج میلاد هم گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد تعداد راه‌های خروجی برج میلاد به اندازه نیست و اگر حادثه‌ای رخ دهد دسترسی به آن‌ها محدود است.

صدراعظم نوری تصریح کرد: همین طور مدیریت برج میلاد باید قرارداد‌های خود را در سامانه شفافیت قرار دهد، زیرا رویکرد شورای پنجم شفافیت است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه شورای شهر تهران گود برج میلاد کمیسیون سلامت شورای شهر عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه فعالیت نشریه پیام شهر باید منطبق بر سیاست‌گذاری شورای شهر پیش رود گفت: در حال حاضر شاهد فعالیت نداشتن نشریه پیام شهر هستیم در حالی که برای انتشار آن هیچ مجوزی از شورای شهر اخذ نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه فوق‌العاده کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین بعدازظهر امروز -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا، عباس کشاورز صفیئی نماینده شهردار، محمدرضا قافله‌باشی مدیرمسئول نشریه پیام شهر و با محوریت بحث و بررسی پیرامون وضعیت فعالیت نشریه پیام شهر در تالار مردم این نهاد برگزار شد. در این جلسه اعضای کمیسیون بر ادامه انتشار این نشریه و لزوم ایجاد شورای سیاست‌گذاری و توجه مدیریت شهری به مطالبات اعضای شورا در چگونگی تهیه و انعکاس محتوای نشریه تأکید کردند.

قاسم اللهیاری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه فعالیت نشریه پیام شهر باید منطبق بر سیاست‌گذاری شورای شهر پیش رود، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد عدم فعالیت نشریه پیام شهر هستیم و این در حالی است که برای عدم انتشار آن هیچ مجوزی از شورای شهر اخذ نشده است.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد تا مطابق با مصوبه سال ۹۳ شورای اسلامی شهر قزوین این نشریه بر اساس شورای سیاست‌گذاری و توجه به مطالبات اعضای شورا با محوریت انعکاس اخبار و اطلاعات مدیریت شهری پیش رود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه‌ای ویژه در کمیسیون فرهنگی در خصوص رویکرد جدید و سیاست‌های مدنظر بحث خواهیم کرد. همچنین موضوع تبدیل به پایگاه خبری شدن پیام شهر از جمله موضوعاتی است که مورد بحث است و ضمن حفظ چاپ نشریه فعالیت آن نباید تعطیل شود.

اللهیاری ادامه داد: اعضای شورا با پایگاه خبری شدن پیام شهر موافق هستند و باید پیگیر مجوزهای لازم برای تحقق این موضوع هم بود.

برای پابرجا ماندن پیام شهر تلاش زیادی شده است

در ادامه این نشست نیز فاطمه اشدری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه وجود نشریه تخصصی پیام شهر خواست و اراده شورای شهر بود، تاکید کرد: چاپ نشریه تخصصی در مدیریت شهری قزوین دارای مصوبه شوراست و هرگونه فعالیت، سیاست‌گذاری و یا عدم فعالیت این رسانه باید با مجوز شورای شهر و در جریان قرار گرفتن کمیسیون فرهنگی شورا باشد و این یک اصل است که نباید فراموش شود.

وی اضافه کرد: اینکه به ایرادات و نقدهای اعضای شورا به محتوای مطالب پیام شهر جدی گرفته نمی‌شود یک عیب است، ولی با همه این نواقص ما اجازه نمی‌دهیم که فعالیت این نشریه تعطیل شود چون برای پابرجا ماندن آن تلاش زیادی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: با تمام اختلافات سلیقه‌ای در این جایگاه باید به نحوی تصمیم بگیریم که شهر، شهروندان و رسانه آسیب نبیند. لازم است اعضای شورا تصمیم بگیرند که فعالیت این نشریه چگونه باشد؛ در ضمن معتقدم که پیام شهر می‌تواند مکانی برای حضور تمامی رسانه‌ها، خبرنگاران علاقه‌مند و متخصص در حوزه مدیریت شهری باشد.‌

به گزارش ایمنا، در ادامه این جلسه قافله‌باشی مدیر مسئول نشریه پیام شهر به بیان توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت تحریریه پیام شهر و میزان هزینه‌کرد ماهانه آن پرداخت.

کد خبر 745483

دیگر خبرها

  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم