Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا متجدد رئیس تربیت بدنی واحد دانشگاه آزاد واحد مشهد گفت: در ایام الله دهه فجر و همینطور به مناسبت گرامیداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد یک دوره مسابقات فوتسال درون واحدی بین کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها را برگزار خواهد کرد که افتتاحیه این بازی ها از روز یکشنبه و با حضور ۸ تیم در سالن سرپوشیده مشهد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: همچنین از نوزدهم بهمن ماه و به میزبانی واحد مشهد، جشنواره استانی بین واحد های دانشگاهی مسابقات فوتبال برگزار خواهد شد. ۸ تیم شرکت کننده در این رقابت ها عبارتند از نیشابور، قوچان، سبزوار، مشهد، تربت حیدریه، تایباد، سرخس و بردسکن هستند.

رئیس شورای عالی ورزش استان خراسان رضوی افزود: تصمیم داریم در صورت رسیدن به جمع بندی نهایی جشنواره ورزش های همگانی را با رشته هایی نظیر بسکتبال ۳ نفره، پرتاب دارت، طناب کشی و تنیس روی میز برای دختران و پسران در دانشگاه آزاد واحد مشهد برگزار کنیم. همچنین پیوست فرهنگی مسابقات نیز جشنواره دهه فجر و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جشنواره های قهرمانی کشوری بر اساس تقویم در رشته های هندبال دختران و فوتسال و فوتبال پسران تیم ها را تا پایان سال به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد.

متجدد در ادامه به جدی شدن طرح مسابقات مشترک درون استانی بین سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: این طرح با موافقت سازمان مرکزی هم همراه شده است و در صورت رسیدن به جمع بندی در سال آینده عملیاتی خواهد شد. طبق این طرح مسابقات درون استانی این سه استان به صورت مشترک برگزار می شود که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است.

انتهای پیام /

351 / 167 واحد مشهد واحدخراسان رضوی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، بر همین اساس مسئولان عالی و متولیان ورزش استان در دوره جدید با هدف ایجاد شرایط و بسترسازی برای کشف و شناسایی استعدادهای ورزش استان اردبیل برگزاری مسابقات ورزشی در قالب جام صفوی را در دستور کار قرار داده اند.نکته قابل تامل اینکه در پیگیری این مهم نوعی اجماع و اهتمام بین مسئولین استانی وجود دارد.
به گفته مسئولان محلی، با مشاهده اراده مسئولان و متولیان ورزش استان برای برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد ورزشی، علاقه روسای فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری جام صفوی افزایش یافته به طوری که در حال حاضر هشت فدراسیون کشتی، فوتسال، وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده و نامزد برگزاری مسابقات در این جام هستند.
بر این اساس علاوه بر کشتی، برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در اردبیل در قالب جام صفوی در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات در رشته‌های وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت هستند.
آغازگر مسابقات جام صفوی در استان اردبیل کشتی فرنگی نوجوانان است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت ماه امسال به مدت ۲ روز تحت عنوان گرامی داشت «رحیم علی آبادی» کشتی‌گیر نامی اردبیلی عضو اسبق تیم ملی کشورمان در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.
بدیهی است برگزاری شایسته این مسابقات نیازمند همراهی و اجماع نخبگان ورزشی، رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی استان است و در شرایطی که مسئولان آستین همت بالا زده اند، تمامی آحاد مردم استان باید احساس مسئولیت کنند تا جام صفویدر اردبیل نهادینه شده و به اصطلاح برای استان آورده و ارزش افزوده اقتصادی و ورزشی به همراه داشته باشد
علاوه بر این با توجه به اینکه جام صفوی یک رویداد ملی و بین‌المللی است، باید علاوه بر برگزاری باشکوه و پرشور از نظر کمی و کیفی نیز این جام نسبت به جام‌های دیگر متفاوت و بیانگر ارزش‌های هویتی و فکری استان باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد