Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی، سید عمار حکیم در نشست با نخبگان و جوانان شایسته عراق در خصوص حضور نیروهای ائتلاف بین المللی در خاک عراق تاکید کرد: ما اعلام کردیم که عراقی‌ها خودشان از کشور محافظت می‌کنند و حضور نیروهای ائتلاف بین‌المللی برای ضرورتی که تروریسم داعشی آن را اقتضا می‌کرد، صورت گرفت و با پایان یافتن حضور داعش حضور این ائتلاف نیز پایان می‌یابد، این حقیقتی است که نباید مورد اختلاف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید به دیدگاه فنی و نظامی دولت در مورد نیاز به آماده‌سازی نیروها و ماموریت‌هایشان و زمان‌بندی خروج نیروهای ائتلاف بعد از پیروزی محقق شده با بازپس‌گیری اراضی عراق گوش فرا داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

کد خبر 6084474 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • پایان ماه عسل برخی سازمان‌ها در سفرهای خارجی
  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس
  • شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره می‌دهد/ تداوم وحدت با جبهه پایداری
  • پایان ماموریت ناو آلمانی در دریای سرخ