Web Analytics Made Easy - Statcounter

میکل آرتتا می خواهد تا گابریل مارتینلی، پدیده جوان تیمش به رشد و پیشرفت ادامه دهد و هشدار داد که نباید فشار مضاعفی به این بازیکن وارد کرد.

طرفداری- در جریان تساوی 2-2 آرسنال مقابل چلسی، این مهاجم 18 ساله موفق به گلزنی شد تا دهمین گل فصل خود در رقابت های لیگ برتر را به ثمر برساند و به اولین نوجوان آرسنالی ها پس از نیکولاس آنلکا تبدیل شد که تعداد گل هایش در یک فصل را دو رقمی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش FFT، آرتتا در مورد مارتینلی گفت:

دوست دارم در مورد پتانسیل او صحبت کنم، که بیشتر از آنچه در حال حاضر به نظر می رسد است چون او هنوز راهی طولانی در پیش دارد. با توجه به تاریخچه این باشگاه، انتظار اینکه او فوراً همه کار ها را انجام دهد، منصفانه نیست. باید او را پایین بیاوریم. می خواهم هر روز با سری پایین تمرین کند و اگر کاری که هر روز باید انجام دهد را درست پیش ببرد، تعریف و تمجید ها آرام آرام شروع خواهند شد اما مسئله یکی دو روز نیست.

قبل از اینکه هدایت آرسنال را به عهده بگیرم، خیلی چیز ها در مورد گابی شنیده بودم و لحظه ای که او را در تمرینات دیدم، همه چیز هایی که گفته شده بود را تأیید کردم. به نظرم نحوه رقابت او و شجاعتی که در تک تک تصمیماتش درون زمین دارد برای یک بازیکن 18 ساله غیرمعمول است. او مقابل یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر به نام آزپلیکوئتا جنگید و هر بار که فرصتی پیش آمد از او رد شد. روحیه جنگندگی او باورنکردنی است و هر بار یک تهدید گلزنی دارد.

آرتتا نگران این است که هواداران و سایر اعضای باشگاه، توقع تکرار نمایش بازی مقابل چلسی در تمام بازی ها را از مهاجم تیم ملی زیر 23 ساله های برزیل داشته باشند:

این ریسک است و نه فقط او، بلکه همه ما از جمله من، باشگاه و سایر کسانی که اطرافش هستند را نیز شامل می شود. باید از او حمایت کنیم و مراقبش باشیم. نمی توانیم به راحتی این مجوز را به او بدهیم که فکر کند در هر بازی می تواند و باید چنین عملکردی داشته باشد، چرا که در این صورت او را تحت فشار قرار داده ایم و ممکن است سرخورده شود. باید کاملاً برعکس باشد. او باید آزاد بازی کند و اجازه دارد که درون زمین هر کاری خواست انجام دهد، اما واقعاً نباید همیشه فشاری روی او باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!