Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ترامپ در روزهای ابتدایی حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، گفته بود که هیچ‌ یک از نظامیان کشورش در پایگاه عین الاسد، کشته یا زخمی نشده‌اند. اما پس از گذشت هشت روز از این حمله موشکی، درب‌های این مجموعه منهدم شده به صورت گزینشی به روی رسانه‌ها گشوده شد تا اطلاعاتی درباره میزان خسارات بوجود آمده به دنیا مخابره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت زمان پنتاگون تایید کرد که تعدادی از نظامیان آمریکایی، متحمل ضربات و آسیب‌های مغزی شده‌اند.

در ادامه واکنش شبکه آمریکایی به این مخفی‌کاری‌ها را مشاهده می‌کنید. 

 

بیشتر بخوانید: حمله به پایگاه‌های آمریکایی، یک اتفاق نشدنی بود اما ایران این کار را انجام داد! + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا پایگاه عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران

ابوالفضل دربانی، با اشاره به بیشترین حجم خروج مسافر از استان تهران، افزود: بیشترین آمار خروج مسافران در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ ثبت شد که تعداد آن ۴۴ هزار و ۵۳۴ نفر بوده است.

به گزارش مهر، وی همچنین با اشاره به آمار ارائه شده از سوی راهور فراجا، بیان کرد: از ابتدای طرح سفر‌های نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ۱۴۰۳، تعداد تلفات ناشی از تصادفات در دو حوزه درون شهری ۱۷ نفر و برون شهری ۶ نفر در استان تهران بود که در مجموع ۲۳ نفر فوتی تا چهارم فروردین ثبت شد.

دربانی با اشاره به کاهشی بودن روند تلفات جاده‌ی در سفر‌های نوروزی استان تهران، گفت: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته خوشبختانه ۳۸ درصد کاهش آمار تلفات نیروی انسانی را به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه هوایی «میرون» و پادگان «برانیت»
  • ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران تا ۴ فروردین
  • عقب‌نشینی کیهان از دروغ «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • نمایش اقتدار مقاومت عراق پس از «طوفان الاقصی»
  • فعالیت‌های جاسوسی «موساد» در پایگاه‌های آمریکا در داخل عراق
  • ورود ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران
  • نجات ۸ ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان/ تقابل جنگنده های روسیه با بمب‌افکن‌های آمریکا بر فراز دریای «بارنتز»/ حمله موشکی و پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه/ بالا بردن سطح هشدار تروریستی در سراسر فرانسه