Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@15:32:13 GMT

سنت‌شکنی عجیب آقای بازیگر/ عکس

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۰۷۸۸

سیاوش خیرابی با انتشار این عکس نوشت: بزرگترین عادت ما صحبت در مورد

مشکلاتمان است،عادت را بشکن

در مورد خوشی هایت صحبت کن.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون سیاوش خیرابی عکس بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم‌شکنی بارسلونا: گل برگردان پس از ۵ سال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی خط حمله بارسلونا، در این فصل بارها موفق به درخشش و گلزنی در لباس آبی‌اناری شده است. او امشب هم موفق شد صحنه‌ای زیبا و ماندگار برای تیم ژاوی هرناندز خلق کند.

بلوگرانا در دیداری از هفته سی و یکم لالیگا، مهمان کادیز بود. ژاوی هرناندز با توجه به بازی حساس روز سه‌شنبه مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تصمیم گرفت به بسیاری از بازیکنانش استراحت دهد. این بهترین فرصت برای ژوائو فلیکس بود که یک بار دیگر شایستگی‌هایش را به نمایش بگذارد.

در دقیقه ۳۷ ارسال کرنر بارسلونا به روی دروازه کادیز با دفع ناقص روبن آلکاراز، هافبک میزبان همراه بود. با این حال با بدشانسی او، توپ در مقابل دروازه فرود آمد. جایی که فلیکس انتظارش را می‌کشید. او برای به زمین رسیدن توپ صبر نکرد و با یک ضربه برگردان فوق‌العاده توپ را به تور چسباند.

ویدئو: 329932

او با این گل به یک آمار جالب هم رسید. ستاره ۲۴ ساله تبدیل به اولین بازیکن آبی‌اناری‌ها پس از لوئیز سوارز در سال ۲۰۱۹ در مقابل سویا شد که موفق می‌شود با ضربه برگردان برای بارسا گلزنی کند.

این نمایش عالی از ژوائو فلیکس می‌تواند تاثیر زیادی بر آینده او داشته باشد. چرا که بارسلونا همچنان در حال تصمیم‌گیری در مورد دائمی کردن قرارداد قرضی او از اتلتیکو مادرید است. تابستان ۲۰۲۴ یک زمانی کلیدی برای آینده وینگر پرتغالی است.

دیگر خبرها

  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری
  • فارن پالیسی: بنیامین نتانیاهو از جنگ تغذیه می کند / آیا همه کشتار و قحطی در غزه را فراموش کردند؟/ اسرائیل به ترور بی هزینه مقام های نظامی ایران عادت کرده بود/ اسرائیل بدون هماهنگی با امریکا به ایران حمله نمی کند
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • کف شکنی و حفر گالری چاه روستای دیزران
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق
  • کشف حجاب، حرام شرعی و نوعی قانون شکنی است
  • هفت عادت موثر برای داشتن حس خوشبختی
  • سپاه پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به اسرائیل داد
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • طلسم‌شکنی بارسلونا: گل برگردان پس از ۵ سال! (عکس)