Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@08:20:22 GMT

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به جنوب نوار غزه

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۱۰۴۳

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به جنوب نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته دو پایگاه مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه را در واکنش به پرواز درآوردن بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی بمباران کردند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، جنگنده‌های اسرائیلی پایگاه الخیل و فجر وابسته به گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله تلفات جانی در پی نداشت.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفت، جنگنده‌های این رژیم تعداد از مواضع حماس در جنوب نوار غزه از جمله تاسیسات تولید تجهیزات نظامی و مجتمع نظامی شامل تاسیسات جمع‌آوری اطلاعات این گروه را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این حمله در پاسخ به راه اندازی بالون‌های آتش‌زا از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی صورت گرفت.

رژیم صهیونیستی مدعی است، فلسطینی‌ها بالون‌های آتش‌زا و هواپیماهای کاغذی حامل مواد محترقه را به پرواز درمی‌آورند که موجب آتش‌سوزی در زمین‌های زراعی نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله به غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از حملات رژیم صهیونیستی به حومه ادلب/ شهادت شماری غیرنظامی و نظامی

به دنبال حملات بامداد امروز رژیم صهیونیستی به تعدادی از نقاط حومه شهر حلب، تعدادی از شهروندان و نظامیان شهید و مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، یک منبع نظامی در بیانیه‌ای به خبرگزاری سانا گفت: حدود ساعت ۱:۴۵ بعد از نیمه شب، نیرو‌های "اسرائیل" از سمت اثریا در جنوب شرقی حلب، همزمان با حمله پهپادی سازمان‌های تروریستی از ادلب و حومه غربی حلب برای هدف قرار دادن غیرنظامیان شهر حلب و اطراف آن، به برخی مناطق حومه حلب حمله هوایی کردند.

این منبع افزود:تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشته و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان و غیرنظامیان و ایجاد تلفات مالی به اموال عمومی و خصوصی منجر شده است..

بر اثر حمله دیروز رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در حومه دمشق، دو غیرنظامی به شهادت رسیدند و خسارات مالی وارد شد.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از دو منبع امنیتی از کشته شدن ۳۳ غیر نظامی و نظامی در حملات رژیم صهیونیستی به شهر حلب سوریه خبر داد.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان+فیلم
  • آخرین جزئیات از حملات رژیم صهیونیستی به حومه ادلب/ شهادت شماری غیرنظامی و نظامی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان
  • حمله جنگنده‌های صهیونیست به شرق لبنان
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی/اختلاف شدید بین آمریکا و اسرائیل بر سر جنگ غزه
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی