Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@06:13:04 GMT

اجرای دو پروژه جدید شهری در گلپایگان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۱۰۵۲

اجرای دو پروژه جدید شهری در گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: قرارداد مشارکتی شهرداری گلپایگان با با بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیارد تومانی در پروژه احداث پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری بازار گلپایگان نهایی شد.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلپایگان از امضای قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی برای احداث پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری بازار بزرگ گلپایگان خبر داد و اظهار کرد: پارکینگ طبقاتی بازار نخستین و بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری است که با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دو پروژه در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای شش هزار و ۶۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیارد تومان در مجاورت بازار بزرگ گلپایگان اجرا خواهد شد.

شهردار گلپایکان گفت: احداث پارکینگ طبقاتی و واحدهای تجاری آن در بازار تاریخی گلپایگان با توجه به واقع شدن در بافت فرسوده و پرتردد شهر و نزدیک بودن به بازار به بهسازی بافت فرسوده، افزایش سطح سرانه خدمات شهری و کاهش معضل ترافیک کمک می‌کند.

شکرزاده با بیان اینکه ساخت انبار در این مجتمع برای کسبه بازار اهمیت دارد، تصریح کرد: رویکرد جدید مدیریت شهری بر مبنای توسعه پایدار از طریق اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهر و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که جایگزین جذب اعتبارات دولتی و تراکم‌فروشی است.

وی با اشاره به تدوین اطلس جامع فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر گلپایگان گفت: اولویت نخست در تدوین این اطلس، ایجاد واحد سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری گلپایگان، کسب منابع پایدار و تأمین خدمات مورد نیاز و واقعی شهر از طریق بخش خصوصی است.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت دو سد این شهرستان، نیازمند اطلس جامع گردشگری هستیم که ضروری است سازمان‌های متولی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

شکرزاده یاداور شد: مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی، تفریحی مهستان با زیربنای ۲۵ هزار مترمربع و مجموعه تفریحی و ورزشی حاشیه رودخانه اناربار با زیربنای ۸۰ هزار مترمربع با کاربری اقامتی، پارک آبی و گردشگری بهشت ایران واقع در پارک جنگلی گلپایگان، مجموعه تجاری فرهنگی پارک بانوان به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و منطقه نمونه گردشگری و دهکده سلامت به مساحت ۹۰ هکتار از طرح‌های بزرگ سرمایه گذاری شهر گلپایگان است.

کد خبر 407448

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار گلپایگان پارکینگ اماکن تفریحی سد شهرهاي ايران خصوصی سازی پروژه مشارکتي شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت پروژه خانه شهر ضمن اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده و این در حالی است که تأسیسات مربوط به زیرساخت‌های مکانیکی و برقی نیز نصب شده است.

وی افزود: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) را از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری خواند و از این پروژه با توجه به موقعیت مکانی خاص آن، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا تعبیر کرد.

گفتنی است، خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر احداث می‌شود و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخدادهای عمرانی منحصربه‌فرد در شهر تهران محقق خواهد شد.

کد خبر 6080769 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷ پروژه با ۵۰۰ میلیارد اعتبار در منطقه ۲
  • تامین مالی سینما، تئاتر و موسیقی از طریق بازار سرمایه
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه