Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپایی ها شاید بی عقلی کرده و مترصد استفاده از ماده 37 توافق هسته‌ای شوند،با این حال اگر آنها چنین اقدامی را انجام دهند، برخورد ما برخوردی خواهد بود که آنها را پشیمان کند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به استفاده اروپایی‌ها از ماده 37 توافق هسته‌ای و بهره گیری از« مکانیزم ماشه» گفت: به هر حال اروپایی ها اگر بخواهند ماده 37 توافق هسته ای را اجرایی کنند این یعنی فاتحه خواندن برای برجام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طبیعتا در صورت چنین عملی ما مبحث کم کردن حوزه همکاری دولت و سازمان انرژی اتمی با آژانس هسته ای را کلید خواهیم زد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: همچنین ما می توانیم نظام ویژه بازرسی که اجرایی می شود را لغو کنیم و یا اینکه پروتکل الحاقی را به تعلیق در بیاوریم.

این نماینده مجلس اظهارداشت: حتی ما می توانیم خروج از NPT را در دستور کار قرار دهیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: اروپایی ها شاید بی عقلی کرده و مترصد استفاده از ماده 37 توافق هسته‌ای شوند،با این حال اگر انها چنین اقدامی را انجام دهند، برخورد ما برخوردی خواهد بود که آنها را پشیمان کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ذوالنور مجلس شورای اسلامی مکانیزم ماشه کمیسیون امنیت ملی سازمان انرژی اتمی اروپا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز بازرگان کشف شد

خالد جنگجو گفت: ماموران گمرک بازرگان حین کنترل مرز، به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی اضافه کرد: در بررسی این تریلی مشخص شد که ۱۴ کیلوگرم‌ شیشه در آن جاسازی شده که در حال خروج از مرز کشف و ضبط شد.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های حوزه گمرکات جلوگیری از خروج مواد مخدر از طریق مرزهاست، گفت: علاوه توقیف خودرو، راننده نیز دستگیر و تحویل مراجع مربوطه شد.

جنگجو افزود: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر همه اقدام‌های لازم مبنی بر استفاده حداکثری از دستگاه‌های کنترلی ایکس ری در دستور کار قرار گرفته است.

طی سه ماه گذشته بیش از ۲۵ کیلوگرم شیشه از خودروهای مختلف در مرز بازرگان کشف شده است.

بازرگان، مرز بین ایران و ترکیه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • فیلم کامل ادعای کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای | اروپایی‌ها دست و پاشون را جمع کنند!
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز بازرگان کشف شد