Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان، در جلسه مشترک مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و معاونین صدا و سیمای مرکز کردستان و شهرداری سنندج برنامه های ویژه اکران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مورد بررسی قرار گرفت.

عبید رستمی سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: با شروع ایام دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب در کردستان، شاخص ترین برنامه فرهنگی و هنری ایام مبارک دهه فجر اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره بین المللی فجر است که همزمان با سراسر کشور در کردستان نیز نمایش داده می شود

دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دراستان کردستان افزود: یکی از برجستگی های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امسال حضور فیلم فیلمساز کردستانی در بخش نگاه نو این جشنواره است که با هماهنگی های بعمل آمده فیلم «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی در کردستان نیز اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فجر از سوی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان در محل پردیس سینمای بهمن سنندج برگزار خواهد شد.

رستمی تاکید کرد: به منظور بهره مندی و رعایت عدالت دسترسی به امکانات فرهنگی و هنری در محلات حاشیه شهر نیز اکران فیلم های جذاب همزمان با دهه فجر و اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر با استفاده از سینما سیار انجام می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: علاوه بر فیلم های ویژه بزرگسالان که تعداد و اسامی آنها متعاقباً اعلام خواهد شد، ۵ فیلم در مقطع سنی کودک و نوجوانان در میان فیلم های این دوره برای این مقطع سنی اکران خواهد شد.

رستمی اضافه کرد: با توجه به امکانات و استانداردهای صوت وتصویر ویژه اکران فیلم، مناسبت ترین محل برای نمایش فیلم های این دوره، پردیس سینما بهمن سنندج است درهمین رابطه هماهنگی های لازم با حوزه هنری انقلاب اسلامی انجام گرفته است.

وی ضمن دعوت از مردم برای دیدن فیلم های این دوره جشنواره فجر گفت: هر روز علاوه بر اکران فیلم های کودک و نوجوان که در سانس صبح ها نمایش داده خواهد شد، فیلم های مقطع سنی بزرگسالان در ۴ سانس از ساعت ۲ بعد از ظهر شروع و آخرین سانس ساعت ۱۰ شب است.

کد خبر 4835132

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کردستان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر گرگان ایلام شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، این جشنواره را خانه ادبیات کودک و نوجوانان ایران سرای آذر یزدی و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کرمان و یزد و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان‌ها به همراه بزرگداشت استاد هوشنگ مرادی‌کرمانی، ویژه کودکان هفت تا ۱۱ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار کرده است.

محمدی معاون فرهنگی و رسانه‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: با ابراز امیدواری اینکه موسسات فرهنگی هنری کرمان نیز در حوزه‌های متعدد فرهنگی و نکوداشت مفاخر نقش خود را ایفا کنند اضافه کرد: استان‌های کرمان و یزد پیوندهای فرهنگی عمیقی دارند و این همراهی‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد و ما نیز در برگزاری این رویدادها همکاری خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز با بیان اینکه امیدواریم با برگزاری این جشنواره در تربیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی نقش مهمی ایفا کنیم  و این نقش تربیتی، ارزشمند و با آثار ماندگار خواهد بود .
حسین دشتی، اضافه کرد: انتخاب یک قصه از جلد یک تا هشت کتب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر مهدی ‌آذریزدی و انتخاب یک قصه از آثار هوشنگ مرادی‌کرمانی از بخش‌های این جشنواره است و آیین پایانی جشنواره ۱۸ تیر امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

 قرار است این جشنواره هر سال در یک استان و با معرفی چهره فرهنگی ادبی آن استان رونمایی و اختتامیه آن در یزد برگزار شود و برآیند سالانه جشنواره یک کتاب صوتی از منتخبین شرکت‌کننده در جشنواره خواهد بود و کارهای برگزیده مجددا به‌صورت حرفه‌ای باز تولید خواهد شد.

کودکان و نوجوانان سراسر ایران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و کتاب‌های مورد نظر را با لهجه‌های بومی خود خوانده و پادکست تولید کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در فضای مجازی به نشانی Azaryazdi.ir مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد