Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:38:43 GMT

۱۱ پروژه شهرداری قرچک در دهه فجر افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۱۶۴۲

۱۱ پروژه شهرداری قرچک در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش ایرنا، «محسن خرمی شریف»امروز در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری قرچک در مسیر خدمت رسانی به مردم ، ۱۱ طرح‌ عمرانی و رفاهی شامل سرای محله فردیس،جایگاه عرضه سوخت، سوله بحران منطقه 3، سه  زمین چمن مصنوعی، پارک بنفشه، مرکز مانیتورینگ و دوربین های ترافیک شهری، بوستان اقوام و پیست دوچرخه سواری، بهسازی پارک ۱۵ خرداد، پل سواره رو باقرآباد و پروژه انتقال آبهای سطحی ولی آباد به رودخانه لات آجی را به بهره برداری می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرای محله فردیس در زمینی به مساحت ۵۲۳ مترمربع با زیربنای ۴۶۰ مترمربع در ۲ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

خرمی شریف گفت: همچنین در ایام الله دهه مبارک فجر، جایگاه عرضه سوخت در کمربندی جنوبی قرچک در زمینی به مساحت  ۴۰۰ مترمربع با ۴ نازل و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: سوله چند منظوره مدیریت بحران منطقه ۳ واقع در شهرک کارگر در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۴۲ مترمربع و با اعتبار ساخت ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، سه زمین فوتبال چمن مصنوعی به مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و مرکز مانیتورینگ شهری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

شهردار قرچک همچنین از افتتاح بوستان اقوام و پیست دوچرخه سواری این فضا به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پروژه انتقال آب‌های سطحی ولی آباد به رودخانه لات آجی به طول یک هزار و ۳۰۰ متر لوله گذاری با اعتباری بالغ ۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به عنوان دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر یاد کرد.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها افتتاح طرح قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح قرچک افتتاح طرح قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان