Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد لرستان با بیان این‌که رسانه‌ها با تقویت فضای وحدت در جامعه، زمینه توسعه‌ همه‌جانبه استان را بیش از پیش رقم بزنند، گفت: مسئولین نگاه ویژه‌تری به رسانه‌ها داشته و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت گسترده و سالم اصحاب رسانه فراهم آورند.

به گزارش ایکنا از لرستان، اصحاب رسانه استان لرستان عصر شنبه، پنجم بهمن به دعوت خانه مطبوعات با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی آیت‌الله محمد بلندنظر و تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش رسانه در توسعه، پیشرفت و ایجاد وحدت در استان، گفت: جنگ امروز استکبار با نظام اسلامی فقط در حوزه اقتصادی یا اجتماعی نیست.

وی افزود: در حوزه رسانه، همه شما به‌خوبی شاهد بودید که در همین وقایع اخیر، دشمنان نظام از تمام ظرفیت رسانه‌ای خود بهره گرفته و به‌دنبال آن بودند که با تولید محتواهای مطلوب خود به نظام ضربه بزنند که الحمدالله جبهه رسانه‌ای کشور و استان علی‌رغم تمام محدودیت‌ها و کاستی‌های زیرساختی، با تکیه بر توانمندی و تلاش انقلابی، در این جنگ پیروز شدند.

فتایی با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: «امروز رسانه‌ها، تلویزیون‌ها و هنرها تاثیرشان از بمب اتم بیشتر است»، گفت: از همین روی لازم است که مسئولین نگاه ویژه‌تری به رسانه‌ها داشته و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت گسترده و سالم اصحاب رسانه فراهم آورند.

وی اضافه کرد: ما از گذشته تا به امروز در استان با کمبودهای مواجه بوده و هستیم و لازم است رسانه‌ها با تقویت فضای وحدت در جامعه، زمینه توسعه‌ همه‌جانبه استان را بیش از پیش رقم بزنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پایان به موضوع برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان لرستان اشاره کرد و گفت: با حضور بیش‌از ۸۳ درصدی جامعه رسانه‌ای استان، خانه مطبوعات جدید با ترکیبی از جوانان، پیشکسوتان و بانوان، تشکیل شد که از همان ابتدا با دغدغه حل مشکلات اصحاب رسانه استان کار خود را آغاز نموده و در این مسیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با تمام توان در کنار خانه مطبوعات خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی اصحاب رسانه دیدار با امام جمعه مدیرکل ارشاد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف ۲ ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارائه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و بر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است.

بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 6087981

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد