Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:54:30 GMT

چهار باب مغازه غیرمجاز درسنندج تخریب شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۱۸۶۰

چهار باب مغازه غیرمجاز درسنندج تخریب شد

فواد کریمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری‌ها در چارچوب وظایف قانونی خود مسوول کنترل و نظارت بر ساخت و سازها در داخل محدوده شهر بوده و هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز تجاوز به حریم عمومی محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از شهروندان در بلوار ۳۶ متری دگایران اقدام به ساخت چهار باب مغازه تجاری کرده بود که پس از اطلاع ازموضوع نسبت به تشکیل پرونده و ارجاع آن به کمیسیون ماده صد اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرشهرداری منطقه سه سنندج با بیان اینکه حکم تخریب این مغازه‌ها هم در کمیسیون ماده صد و هم کمیسیون تجدید نظر و بدوی صادر و با حکم مراجع قضایی و در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز این مغازه‌ها تخریب شد.

وی یادآور شد: شهرداری سنندج با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز بطور قاطع برخورد کرده و متخلفان را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

شهرسنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان کردستان تجاوز ساخت و ساز شهرداری کنترل و نظارت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برخوار گفت: پنج حکم قلع و قمع قطعی در صحرای سین و آزاد سازی بیش از ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی برخوار اجرا شد.
حسن ریاحی افزود: این ۵ حکم قطعی قضایی با حضور مسئول یگان حفاظت و کارشناسان حقوقی جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و شهرداری اجرا شد.


وی گفت: جهاد کشاورزی بیش از ۸۰ حکم قطعی تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاوزی دارد که تاکنون ۲۵ حکم اجرا شده است.
ریاحی گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه ساخت در اراضی کشاورزی را از طریق مدیریت جهاد کشاورزی برخوار و یا تماس با شماره ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه