Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@15:12:59 GMT

نان کپک زده را دور بریزید

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۱۹۴۶

آفتاب‌‌نیوز :

رضا جعفری درباره نان‌های کپک زده اظهار کرد: کیفیت پخت نان در گذشته مناسب نبود، درنتیجه حدود 30 درصد از نان‌های تولید نانوایی‌های کشور در سفره مردم ضایعات می‌شد.

وی ادامه داد: این ضایعات به صورت نان‌های خشک جمع آوری شده و بخشی از آن به طور عمده برای دام سنگین مصرف می‌شد، اما برای حیوانات کوچک مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، چرا که برای احشامی چون گوسفند، مشکلاتی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که اکنون به دامها، نان خشک داده نمی‌شود، افزود: اکنون خوراک دام و کنسانتره خوراکی به دام‌ها داده شده و تمامی کارخانجات خوراک دام، دارای مسئول فنی دامپزشک هستند.

جعفری گفت: مدت زمان موثر مصرف نان به شرایط، رطوبت، دما و نوع نان بستگی دارد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: آماری که اخیرا در صدا و سیما مطرح شده که 62 درصد شیرهای مصرفی مردم در تبریز حاوی سم آفلاتوکسین هستند، درست نیست و براساس آمار مراجع رسمی این آمار بسیار کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نان نان کپک زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد

نیکبخت در سفر به شهرستان گرمسار واحد تولیدی خوراک دام که به همت تعاونی عشایر این شهرستان احداث‌ شده است را در قالب برنامه های سفر دوم دولت سیزدهم به استان سمنان افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت تعاونی عشایر گرمسار، درباره جزئیات این طرح اقتصادی گفت: این واحد تولیدی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع با ۲ خط تولیدی و ظرفیت ۴۰ هزار تن در سال احداث شد.

علیرضا یوردخانی با بیان اینکه این طرح به همت عشایر غرب استان سمنان احداث شد، اضافه کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این واحد تولیدی هزینه شده است و ۲۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی امید تخصیص‌یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان