Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:59:12 GMT

تقدیر رییس جمهوری از شرکت برق سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۰۴۰

تقدیر رییس جمهوری از شرکت برق سیستان و بلوچستان

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شرکت توانیر، در اطلاعیه رییس جمهوری آمده است: حوادثی مانند توفان، سونامی، زلزله، سیل و آتش‌سوزی در همه جای دنیا وجود دارد و حتی یک کشور پیشرفته هفته‌ها گرفتار آتش سوزی جنگل‌هاست و نمی‌تواند آن را مهار کند با اینکه همه امکانات و پول در اختیارشان قرار دارد و یا در یک کشوری مثل آمریکا که دارای ثروت و امکانات زیادی هستند، وقتی توفان می‌شود تا ماه‌ها مردم مشکل برق دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می‌افزاید: افتخار می‌کنم به همه مسوولان جمهوری اسلامی ایران، از مردم بزرگوار این کشور تا نیروهای مسلح و خادمان دولت، بخاطر اینکه ما بعد از گذشت یک هفته می‌گوییم مشکل برق در این استان حل شده و امروز روستایی نداریم که دارای قطع برق باشد.

رییس جمهوری تاکید کرد: روستاهایی هم که مشکل آب داشتند اکثر آنها مشکلاتشان رفع شده و این به معنای کار، تلاش و زحمت پیگیری است.

سامانه بارشی سیل‌آسایی که استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داد و وضعیت سیستان و بلوچستان را بسیار بدتر از دو استان دیگر کرد.

همزمان با بارندگی‌های ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی ۸۹۰ روستای این استان قطع شد که با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی، سپاه و بسیج ۸۶۰ مسیره بازگشایی شده است.

همزمان با بروز سیلاب دستگاه‌های خدمات رسان همچون سپاه و نیروهای مسلح با بسیج امکانات به کمک مردم سیلزده این خطه از ایران اسلامی شتافتند و از کمک رسانی به آنان دریغ نکردند اما عمق فاجعه به حدیست که نیازمند عزم ملی و کمک همگان است.

سیل خروشان همدردی مردم در کنار خدمت رسانی مسوولان نهادهای مختلف در بحران‌های اخیر این حقیقت مهم را به اثبات رساند که در اوج آشفتگی‌ها و خطرات پیش بینی نشده، قدرت همدلی اثرگذاری ملموس و فراگیری دارد.

تمام ارکان کشور اعم از دولت، نیروهای امداد و نجات، ارتش، سپاه و سایر نهادهای دولتی و خصوصی به صورت هماهنگ و یکدل کمک به سیل زدگان و رفع دغدغه‌های مردم را در اولویت امور خود قرار داده و آستین همت بالا زده‌اند تا به بهترین نحو و در سریعترین زمان از آلام و مشکلات مردم بکاهند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سیل حسن روحانی برق پروندهٔ خبری سیل زمستانی در جنوب و جنوب شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل حسن روحانی برق سیستان و بلوچستان سیل حسن روحانی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد

رضا جعفری   اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان، جامعه مردمی و فعالان حوزه های مختلف به منظور پیشبرد اهداف نظام و ارتقا سطح کیفی دانشگاه سیستان و بلوچستان از جمله وظایف رابط مردمی در این دانشگاه است.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی جزو اماکن مهم در راستای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کانون اصلی تربیت نیروهای خدوم، صادق و کارآمد و مدیر و مدبر است و باید افراد ضمن فراگیری علوم روز، نسبت به تقویت بدنه مردمی در دانشگاه ها نیز به طور کامل توجیه شوند تا شاهد دانشگاهی مردم پایه و فارغ التحصیلانی برآمده از بدنه جامعه و آشنا با دغدغه‌های مردمی باشیم.

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اساتید دانشگاهی و اعضای هیات علمی و دانشجویان باید با هم اندیشی و احصا مشکلات و موانع پیش رو نسبت به رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم در حوزه های مختلف با استفاده از علوم روز و فناوری‌های نوین گام بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • قدردانی رییس جهاددانشگاهی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان پرافتخار نیروهای مسلح
  • توسعه سیستان و بلوچستان مدیرانی با عزم پولادین می‌خواهد
  • ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کشور
  • ایران اسلامی از توانایی نظامی بالایی برخوردار است
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • جشن و شادمانی مردم سیستان و بلوچستان از حمله مقتدرانه ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • تامین آب صنایع سیستان و بلوچستان، از محل پساب