Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@16:04:19 GMT

واکنش‌های طنز توییتری‌ها به ویروس کرونا! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۰۹۷

واکنش‌های طنز توییتری‌ها به ویروس کرونا! +تصاویر

کاربران شبکه اجتماعی توییتر در واکنش به ویروس کرونا برای تلطیف افکار عمومی به صورت طنز جملاتی را منتشر کردند.

سرویس شبکه های اجتماعی مشرق، مدتی است خطر شیوع ویروسی ناشناخته در چین با نام کرونا خبرساز شده است.

این بیماری برای نخستین بار در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ در ووهان چین گزارش شده و به سرعت در حال شیوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اغلب ویروس‌هایی که اخیراً در دنیا کشف می‌شوند معمولاً از نوع ویروس‌هایی هستند که از حیوان به انسان منتقل می‌شوند.

موارد گزارش شده آن تا پیش از این در کشورهایی همچون قطر، عربستان، کویت، عمان، امارات متحده عربی بوده است. گفته می‌شود این بیماری ابتدا در شترهای تک‌کوهان و خفاش دیده شده، ولی هنوز علت دقیق این بیماری‌ها کشف نشده است.

محل شیوع اخیر کرونا در چین از بازار غذای دریایی در شهر ووهان اعلام شده است. گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با منشاء این ویروس حاکی از آن است که احتمال انتقال این ویروس از پستانداران دریایی وجود دارد، ولی کارشناسان انتقال آن را از حیوانات زنده همچون خفاش، مرغ و مار محتمل‌تر می‌دانند.

کاربران شبکه اجتماعی توییتر در واکنش به این موضوع برای تلطیف افکار عمومی به صورت طنز جملاتی را منتشر کردند، که در ادامه برخی از آنها را مشاهده می کنید.


 

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا کرونا توییتر کاربران فضای مجازی بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد

وزارت کشور پاکستان روز چهارشنبه اعلام کرد دسترسی به شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) را در زمان برگزاری انتخابات در فوریه، به دلایل امنیت ملی، مسدود کرده است.   به گزارش ایسنا، کاربران در پاکستان، از اواسط فوریه، مشکلاتی را در استفاده از شبکه اجتماعی «ایکس» گزارش کرده بودند اما دولت این کشور تاکنون، هیچ خبر رسمی را در این باره اعلام نکرده بود.   وزارت کشور پاکستان روز چهارشنبه، در سند مکتوبی به دادگاه عالی اسلام آباد، مسدود شدن دسترسی به این پلتفرم را اعلام کرد. عبدالمعز جفری، فعال و یکی از درخواست کنندگان رفع فیلتر «ایکس»، گفت: دادگاه دیگری به دولت گفته است ظرف مدت یک هفته، درباره این ممنوعیت، تجدیدنظر کند.   وزارت کشور پاکستان به دادگاه عالی اسلام آباد اعلام کرده است: ذکر این نکته، کاملا مناسب است که کوتاهی «ایکس» در رعایت دستورالعمل های قانونی دولت پاکستان و رسیدگی به نگرانی ها پیرامون سوءاستفاده از این پلتفرم، وضع این ممنوعیت را ضروری کرد.   این نهاد اعلام کرد «ایکس» تمایلی به حل این موضوع نداشته است اما شرکت «ایکس» در این باره، اظهارنظر نکرد.   در گزارش وزارت کشور پاکستان آمده است: تصمیم برای ممنوعیت «ایکس» در پاکستان، در راستای حفظ امنیت ملی، حفظ نظم عمومی و حفظ یکپارچگی کشور، گرفته شد.   بر اساس گزارش رویترز، دسترسی به شبکه اجتماعی «ایکس» از زمان برگزاری انتخابات سراسری در هشتم فوریه، محدود مانده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • چگونه در شبکه های اجتماعی بحث کنیم؟
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • بیماری هموفیلی قابل کنترل است