Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تخصیص سهمیه بنزین نوروزی با اما و اگرهایی مواجه شده و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است. تاریخ انتشار: 09:10 - 06 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۲۶۰ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، با آغاز سهمیه بندی بنا به آمارهای ارائه شده میزان مصرف سوخت در کشور روزانه ۲۰ میلیون لیتر کاهش یافته است، امری که می تواند به کاهش آلودگی هوا، ترافیک و افزایش درآمد دولت ناشی از صرفه جویی در پرداخت سوبسید منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنزین سهمیه عید در نخستین دوره از سهمیه بندی در دولت نهم به منظور حمایت از گردشگری داخلی و تسهیل در سفر‌های بین شهری از سوی سازمان وقت میراث فرهنگی و گردشگری به میزان حدود ۵۰ لیتر اعلام شد، حال با نزدیک شدن به ایام عید گمانه زنی‌های زیادی در خصوص تخصیص سهمیه بنزین سفر مطرح شده است.
شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این خصوص اظهار کرد: قبلا سهمیه‌ای به عنوان سهمیه سفر به کارت سوخت مردم واریز می‌شد، اما هنوز تصمیمی درباره این سهمیه برای سال ۹۹ گرفته نشده است.
بیژن زنگنه وزیر نفت نیز اختصاص سهمیه بنزین سفر برای مسافرت‌های نوروزی را خارج از اختیارات وزارت نفت دانست و اعلام کرد: ابلاغیه‌ای در خصوص واریز سهمیه بنزین سفر به دست وزارت نفت نرسیده است.
چندی پیش اصغر مونسان از پیگیری موضوع سهمیه بنزین نوروزی خبر داد و اعلام کرد: ستادی در وزارت کشور برای موارد خاص اختصاص سهمیه سوخت ایجاد شده است که حتما با قرارگیری در ایام نزدیک به نوروز، پیشنهاد سهمیه سوخت نوروزی را به این ستاد خواهیم داد.
وی تصریح کرد: حتما این پیشنهاد را به وزرای نفت و کشور نیز ارائه خواهیم کرد و بسیار امید داریم که سهمیه ویژه نوروزی در نظر گرفته و اختصاص داده شود.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: رونق و توسعه بخش گردشگری به مردم وابسته است و نوروز بهترین زمان برای سفر است و ما این مهم را پیگیری خواهیم کرد. بیشتر بخوانید: با گاز سوز کردن خودرو‌ها چقدر در مصرف سوخت صرفه جویی می‌شود؟ انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال

شهردار منطقه ۱۵ از راه اندازی مجدد پارک آبی آزادگان پس از ۱۲ سال در سال ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد شیری؛ شهردار منطقه 15 به تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه گردشگری منطقه 15 در ایام نوروز و سال 1403 پرداخت و گفت: با توجه به اهمیت منطقه 15 تهران به عنوان یکی از ورودی‌های مهم  پایتخت،شهرداری منطقه با برپایی ایستگاه نوروزی در میدان ثامن الائمه  پذیرای مسافران نوروزی از آخرین روزهای پایانی سال 1402 بوده است و تاکنون این ایستگاه نوروزی میزبان و راهنمای بالغ بر 5 هزار مسافر و گردشگر نوروزی که از شهرهای خراسان رضوی، سمنان و دامغان به تهران سفر کرده اند،بوده است.

شیری در راستای توسعه فضاهای گردشگری منطقه 15 با اعلام نویدی خوش به شهروندان تهرانی بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، مجموعه ورزشی و پارک آبی آزادگان بعد از 12 سال تعطیلی در سال 1403 مجدد با جذب سرمایه گذار بازگشایی و آماده میزبانی از شهروندان تهرانی خواهد بود.

لایروبی و آب اندازی مجدد دریاچه‌های مصنوعی پارک شهر

شهردار منطقه 15 ضمن برشمردن اماکن گردشگری و تاریخی این منطقه نظیر؛ زندان تاریخی هارون الرشید،کوشک امیر سلیمانی،بقعه مبارک سیده ملک خاتون و بوستان‌های آزادگان و فدائیان اسلام از شهروندان و مهمانان نوروزی برای بازدید از این اماکن در ایام نوروز دعوت بعمل آورد و گفت: ایام نوروز بهترین فرصت برای میزبانی از مهمانان نوروزی است و ما امیدواریم در این ایام با ویژه برنامه‌های تفریحی و اجرای تورهای ویژه این ایام توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران میزبان شایسته‌ای در سال نو باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوروزگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه
  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • روند مصرف سوخت در استان سمنان طی تعطیلات نوروزی چگونه بود؟
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • خدمات رسانی ۱۰ گروه به مسافران نورزی در بروجن
  • بازدید ۷ میلیون مسافران نورزی از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی فارس
  • بازدید بیش از ۷ میلیون مسافران نورزی از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی فارس
  • وقوع ۱۲۰۰ فقره حوادث رانندگی در استان فارس