Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

در پی آغاز نمایش خانگی سریال «قسم» به نویسندگی و کارگردانی «محسن تنابنده»، حذف تصویر «مهناز افشار» که خشم او را در پی داشت، منجر به افشاگری وی علیه تنابنده شد.
به گزارش آخرین خبر، افشار در رشته توییتی با حمله به تنابنده نوشت: «قسم بزودی در شبکه خانگی! نمیدونم چقدر حذف مجدد تصویرم واقعیه. فقط دلم میخواد اینبار بگم، محسن تنابنده کاش بیای در مورد تنها شکایت خصوصی من که مربوط به طلبه آملی و موضوع صیغه شدن زنان ایرانی به حشد الشعبی هست، شفاف سازی کنی و کلا بگی چرا همیشه به فکر خودت بودی نه عوامل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»



افشار در ادامه این توییت، با اشاره به نقش تحریک کننده تنابنده برای اظهارنظر غیرکارشناسی و سراسر دروغ درخصوص «موضوع صیغه شدن زنان ایرانی به حشد الشعبی» و شکایت خصوصی طلبه آملی که خشم کاربران فضای مجازی علیه افشار را برانگیخته بود، نوشت: «شلوغ کاری مشهد، موضوع اختتامیه جشنواره اسکریت شات طلبه آملی که برای من فرستادی و. بیا توضیح بده که چطور گودال من رو خالی‌تر کردی. بگو چطور خودتون منو حذف کردید.»

 

 

طبق این اظهار نظر محسن تنابنده عامل موضع گیری‌های تند و سیاسی مهناز افشار بوده و حالا با حذف تصاویر افشار از تبلیغات فیلم، ظاهرا صبر این خانم بازیگر هم تمام شده است.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مهناز افشار محسن تنابنده طلبه آملی حشدالشعبی صیغه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه

پوستر فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده که از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود؛ منتشر شد. پوستر این فیلم سینمایی را مجید برزگر طراحی کرده است.

این درام روانشناختی، نخستین اثر سینمایی علی درخشنده است.

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • چگونه طلبه شویم؟
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!
  • ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است
  • آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود