Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوذر شاد صبح یکشنبه در نشست بصیرتی بسیجیان شهر بوشهر اظهار داشت: وحدت، همدلی و دشمن‌شناسی ملت‌های مسلمان منطقه و آزادی‌خواه جهان و نفوذ قدرت انقلاب اسلامی در سراسر جهان صدای شکست پایه‌های ظلم و ستم استکبار جهانی و آمریکا به صدا درآمده است و در آینده نزدیک به گوش همگان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاد با اشاره به اینکه استکبار هیچ وقت شکست و نابودی انقلاب اسلامی را از ذهن خود دور نخواهد کرد و همیشه در فکر نابودی نظام ماست، اضافه کرد: دوری از اصول انقلاب، نظام و فاصله گرفتن از اندیشه‌های امام و رهبری و تفرقه و اختلاف در جامعه ایران و حتی جامعه مسلمانان می‌تواند دشمنان را به خواسته‌های خود نزدیک‌تر کند.

وی با بیان اینکه تلاش‌های استکبار جهانی بر علیه نظام اسلامی بر دو محور تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی متمرکز شده است، گفت: در مقابله با دسیسه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار دو راهکار اساسی بیشتر وجود ندارد که ملت و نظام ما یا باید قدرتمند و قوی باشد و یا باید تمام قد نوکر استکبار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه ملت و در رأس آن بسیجیان، سپاه و نیروهای مسلح برای پاسخ به تهدیدات آمادگی کامل دارند، گفت: آمادگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه در سطح بسیار عالی است و هر گونه دست‌کجی استکبار به نظام اسلامی را با جواب کوبنده پاسخ خواهد داد.

شاد با تاکید بر اینکه سپاه با آمادگی‌های خود در سطح‌های عالی نظامی به دنیا نشان داد قدرت پوشالی آمریکا قابل برخورد است، تصریح کرد: مقاومت ملت ایران در برابر فشارهای استکبار و ایستادگی آنان نشان داد که قدرت استکبار پوشالی است.

وی با بیان اینکه قدرت پوشالی آمریکا در سایه انقلاب اسلامی شکست خورده و رو به افول است، گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به جهانیان نشان داد که می‌شود از نظم جهانی تحمیل شده توسط استعمار و استکبار رهایی پیدا کرد و پایه‌های آن را به لرزه درآورد.

کد خبر 4835209

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سپاه امام صادق بوشهر بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان ایلام شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) افزود: اتکای صهیونیستها به پشتیبانی آمریکا نباشد، آنها خودشان هم می‌دانند که اگر از روی بی‌عقلی و روحیه شرارت دست به اقدامی بزنند پاسخ سختی از نیروهای مسلح ما دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: نگرشهای معنوی و اهداف ویژه، نیروهای مسلح ما را بین همه نیروهای مسلح جهان دارای جایگاه ویژه نموده است که جای تبریک به نیروهای مسلح و مردم دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات وعده صادق گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود، افزود: این عملیات مقابله حساب نمی شود، بلکه یک تنبیه کوچک برای این رژیم جعلی بود.

به گفته وی، نظام مقدس اراده بکند با مدیریت رهبر معظم انقلاب، بدیهی است که این قدرت به صحنه می‌آید و تعیین کننده خواهد بود.

نظری گفت: امروز رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در مواجهه با حماس و مردم غزه نمی‌داند چه کند و در این باتلاق گیر کرده است و در مقابل قدرت نظام اسلامی و تصمیم نظام اسلامی و اراده این نظام هم دچار چالش است. آنها از قوت و قدرت این کشور و این نظام مطلع هستند.

وی بیان کرد: کسانی که وابسته به تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی بوده در سراسر جهان آماده هستند. رژیم صهیونیستی اگر شرارتی بخواهد انجام دهد حتماً برخورد بسیار شدیدتری و دقیق‌تری و مخربتری انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه آن‌ها بسیار آسیب‌پذیر هستند، افزود: رژیم جعلی اسرائیل آنچه که این رژیم همیشه در دست داشت به ظاهر قدرت نظامی او بود اما با عملیات وعده صادق و همچنین طوفان الاقصی آن هم فرو ریخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همه در تلاش هستیم که مشکلات را کمتر کنیم و بدیهی است که در فضای اتحاد و انسجام این کار محقق خواهد شد.

رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه در منطقه بلوار نماز مشهد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • مهم‌ترین پیام عملیات وعده صادق
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • ابهت گنبد پوشالی اسرائیل برای همیشه در هم شکست
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است
  • قدرت ارتش جمهوری اسلامی در جهان می‌درخشد
  • «وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است
  • اقدامات جمهوری اسلامی در اسرائیل سبب آزادی قدس خواهد شد
  • عملیات وعده صادق، قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکارتر کرد