Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در جلسه مجمع سلامت شهرستان میانه این امر را از مهمترین حقوق و مطالبات مردمی عنوان کرد و افزود: از سال ۹۳ با اجرای طرح تحول سلامت شاهد احقاق برخی حقوق شهروندان در حوزه سلامت هستیم.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان پس از طرح تحول سلامت با پیگیری های مختلف نمایندگان مردم و مسوولان شهرستانی و استانی اشاره کرد و افزود: راه اندازی MRI و بهره برداری رسمی از آن در دهه فجر امسال، استقرار بالگرد اورژانس هوایی در شهرستان که سبب شده تا شهرستان میانه به عنوان مرکز ترومای جنوب استان شناخته شود، بازسازی بیمارستان برکت امام (ره)، شبانه روزی شدن کلینیک تامین اجتماعی میانه را از اقدامات چشمگیر شهرستان در حوزه سلامت  خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشایخی در ادامه بر استفاده از ظرفیت بالای خیرین در مجمع سلامت در قالب تشکلهای مردمی تاکید کرد و کاهش یا تجمیع خانه های بهداشت با توجه به سرانه و شاخص جمعیت را از مواردی خواند که باید با برنامه ریزی های لازم در سال آینده به اجرا گذاشته شود.

وی با بیان اینکه مجمع سلامت موضوعی تازه در جهت ارتقای کیفیت خدمات حوزه سلامت است، همکاری بین بخشی را نیاز و لازمه امروز بوده و اگر سلامت نباشد زیربنایی ترین موضوع جامعه که امنیت است تحت الشعاع قرار می گیرد زیرا تامین امنیت نیز نیازمند نیروی انسانی سالم است.

وی ضرورت پیگیری ساختمان بیمه سلامت را خواستار شد و گفت: مشارکت همگانی برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت اصل اساسی و حیاتی در حوزه سلامت است.

فرماندار میانه اضافه کرد: ما به عنوان دستگاههای اجرایی و بازوان حاکمیت در تمامی امور باید به رعایت پیوست بهداشت پرداخته و رعایت پیوست سلامت را از ادارات و دستگاههای اجرایی شروع کرده و الگوسازی کنیم.  

برچسب‌ها آذربایجان شرقی میانه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی میانه بهداشت و سلامت آذربایجان شرقی میانه بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست اجرایی اولین کنگره پژوهش و فناوری گفت: در این کنگره،۵۵۰ خلاصه مقاله از دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شد که از این تعداد۲۸۴ مقاله پذیرفته شد.


افسانه یکدانه افزود: از این تعداد،۲۴۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۴۰ مقاله در قالب پوستر در این کنگره پژوهشی یک روزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شد.


وی اضافه کرد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هوش مصنوعی، مسائل زیست محیطی همچنین پیشگیری و بهداشت مهمترین مباحث از ۱۵ محور اولین کنگره پژوهش و فناوری است.


یکدانه ادامه داد: خلاصه ۲۴ مقاله برتر این کنگره در مجله‌های معتبر چاپ خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم با اشاره به جمعیت ۱۱ هزار نفری این دانشگاه گفت: حمایت از پژوهشگران و فناوران در اولویت برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.


غلامرضا عسگری افزود: تشکیل کارگاه‌های آموزشی، مدارس تحقیقاتی، هسته‌های فناوری و مراکز رشد همچنین حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی از جمله این برنامه هاست.


در اولین کنگره پژوهش و فناوری، دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، کاشان، شهید صدوقی یزد (۶ هزار دانشجویی) و شهرکرد به عنوان منطقه ۷ آمایشی کشور، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را به نمایش گذاشتند.

 

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • ایران مرجع بهداشت منطقه است
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است