Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص انتخابات بیان کرد: درسال های گذشته تخلفاتی رخ داده و امسال شورای رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان فعال شده است.

وی بیان کرد: برای هر کاندیدا، فعال سیاسی، لیدر، طرفدار، رسانه یا هر شخصی که تخلف کند، کمیته‌ای برای رصد و برخورد وجود دارد.

شورای رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان چهارمحال و بختیاری فعال شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مطالبات مردم در انتخابات به نماینده مجلس و در نهایت به کشورداری منجر می‌شود و هرچه مطالبات سطح بالاتر باشد نتیجه مؤثری دارد و باید از حزب گرایی و طایفه گرایی پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم باید طایفه، منافع شخصی و.... را در انتخابات مد نظر قرار ندهند و به شخص اصلح رأی دهند.

اصلاح برخی قوانین در جامعه ضروری است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نماینده مجلس نباید به دنبال انتصابات باشد بلکه باید سراغ قانون گذاری برود، یادآور شد: اصلاح برخی قوانین در جامعه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ضعف قانون در بخش برخورد با موتور سیکلت وجود دارد، بیان کرد: در ایران تعداد قابل توجهی موتورسیکلت وجود دارد که چهار میلیون فاقد گواهی نامه، هفت میلیون فاقد پلاک، ۹ میلیون فاقد بیمه، ۹ میلیون فرسوده بوده و باید از رده خارج شوند زیرا آلوده کننده هوا هستند اما ضعیف‌ترین قانون را در برخورد با موتورسیکلت‌ها داریم.

چهارمحال و بختیاری نخستین استان است که کمترین چاه غیرمجاز را دارد و در سه شهرستان از جمله بروجن و بن به صفر رسیده است معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ۲۲ میلیون خودرو در ایران، بیان کرد: در ایران سالانه پنج و نیم میلیون معامله خودرو انجام می‌شود که از این تعداد سه میلیون معامله با قولنامه عادی است اما در کشورهای پیشرفته این گونه نیست که اینها ریشه بسیاری آسیب‌ها است پس اهمیت قانون گذاری و نماینده مجلس باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری نخستین استان است که کمترین چاه غیرمجاز را دارد و در سه شهرستان از جمله بروجن و بن به صفر رسیده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری در زمینه پاکسازی حریم زاینده رود گفت: بیش از ۹۵۰ ویلای غیرمجاز که ۹۰ درصد پیشرفت داشته که کار پاکسازی انجام شد.

وی گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی دو شهرستان بن و بروجن نیز به صفر رسیده است.

۸۰ درصد از وسایل بازی در چهارمحال و بختیاری استاندارد سازی شده است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: از ۸۵۰ وسیله بازی در استان چهارمحال و بختیاری، ۵۵۰ مورد غیراستاندارد بود که زمینه جرم را فراهم می‌کرد و امروز با پیگیری صورت گرفته بیش از ۸۰ درصد از وسایل بازی استاندارد است و مابقی به دلیل نبود اعتبارات شهرداری هنوز استاندارد نشده است.

وی بیان کرد: در زمینه استاندارد سازی وسایل بازی جز نخستین استان‌های کشور هستیم.

استاندارد سازی آپارتمان‌های بلند مرتبه در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار می‌گیرد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری در خصوص آسانسورهای غیراستاندارد در دستگاه‌های اجرایی استان، تاکید کرد: تقریباً ۱۰۰ آسانسورهای دستگاه‌ها سازمان‌ها استاندارد شدند و هم اکنون به دنبال استاندارد سازی آپارتمان‌های بلند مرتبه هستیم.

وی گفت: در خصوص جمع آوری مراکز ارائه کننده قلیان، بیان کرد: بیش از ۱۲۰ مرکز تعطیل شدند و موارد غیرمجاز و زیرزمینی نیز به شکل مستمر تعطیل می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: یکی از وظایف معاونت پیشگیری اطلاع رسانی به مردم است تا انتظارات و فعالیت‌ها بیان شود.

کد خبر 4835210

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد انتخابات مجلس شورای اسلامی دادگستری چهارمحال و بختیاری بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان ایلام شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری

علی‌ضامن صالحی‌فرد اظهار داشت: سلامت خانواده و جوانی جمعیت دو اولویت مهم استان در حوزه بهداشت است که در این رابطه برنامه‌‎های متنوعی در طول سال برگزار می‌کنیم.

وی افزود: راه‌اندازی سه شبکه بهداشت و درمان در شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و فرخشهر، افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در لردگان و اردل، افزایش ۳۵ درصدی ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اجرای نظام ارجاع و نسخه‌نویسی الکترونیک در برنامه پزشکی خانواده از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.

صالحی فرد از افزایش یک درصدی موالید در استان طی سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌های جوانی جمعیت در استان در سال جاری با شدت بیشتری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخص دقیقی از میزان سطح سواد سلامت مردم استان در دسترس وجود ندارد، بیان داشت: مقرر شده تا امسال ارزیابی در این خصوص انجام گیرد.

بیشتر بخوانید

پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت به ۱۵ هزار نفر واجد شرایط

صالحی فرد میزان دسترسی مردم به شاخص‌های سلامت را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی جمعیت استان تا حد زیادی به امکانات بهداشتی دسترسی دارند و در سال جاری هشت کانکس بهداشتی برای عشایر استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در استان طی سال گذشته، تصریح کرد: در این پویش بیش از ۷۰۵ نفر معادل ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در غربالگری دیابت و فشار خون شرکت کردند.

صالحی‌فرد ادامه داد: همچنین برای بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دز واکسن کرونا معادل ۷۵ درصد جمعیت استان تزریق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری