Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@12:53:37 GMT

نامگذاری روز اختصاصی به‌نام آموزش محیط زیست

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۴۰۲

نامگذاری روز اختصاصی به‌نام آموزش محیط زیست

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمد شبیری در جشنواره ملی محیط زیست و رونمایی از نشان ملی آموزش محیط زیست که صبح امروز یکشنبه ۶ بهمن‌ماه ۹۸ در دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار کرد: آموزش همگانی محیط زیست کلید مواجهه با مشکلات محیط زیستی است. اقداماتی فراگیر برای افزایش سواد محیط زیستی لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارتقای سطح آگاهی عمومی و آموزش همگانی از ملزومات اساسی است. آموزش‌های حفاظت محیط زیست باید با همکاری تمام نهادها و بر اساس اسناد بالادستی صورت بگیرد.

رئیس کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست خاطرنشان کرد: نامگذاری روزی اختصاصی به‌نام آموزش محیط زیست بسیار ضروری است تا توجه دولت و حاکمیت خود را معطوف کند. پیشنهاد ثبت چنین روزی را به شورای فرهنگ عمومی ارائه داده‌ایم و امیدواریم مورد تصویب قرار بگیرد.

شبیری بیان کرد: رونمایی از نماد ملی آموزش محیط زیست، رونمایی از دانشنامه تخصصی آموزش محیط زیست، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای آموزشی در محیط زیست و ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌ها و رساله‌های حوزه آموزش محیط زیست از جمله محورهای جشنواره ملی آموزش محیط زیست است.

وی در پایان گفت: امیدوارم دستگاه‌های اجرایی کمک کنند تا مردم توجه بیشتری به حوزه آموزش محیط زیست داشته باشند.

انتهای پیام/

168 / 320

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود

علیرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود که حدود ۱۰ درصد از این میزان را زباله‌های پلاستیکی تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: برای کاهش ورود زباله‌های پلاستیکی به محیط زیست استان، دو واحد بازیافت زباله‌های پلاستیکی فعال است که کار بازیافت این موارد را انجام می‌دهند.

محمدی با بیان اینکه حفظ طبیعت زیبای استان، نیازمند مشارکت مردم است، بیان داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام برای هفته زمین پاک، برنامه‌های گوناگونی پیش بینی و در این هفته اجرا می‌کند.

کد خبر 6082249

دیگر خبرها

  • رودریگو دی پل با استایل جدیدش از کفش اختصاصی جدید آدیداس خود رونمایی کرد
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۴ شهر مازندران
  • پاکسازی محیط شهری طبس از زباله با عنوان کمپین بی زباله
  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • جمع کردن زباله ها توسط فیل دوستدار محیط زیست (فیلم)
  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • ‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود