Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گذشت کمتر دو ماه از آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در سراسر کشور، متقاضیان تایید صلاحیت شده از طریق پیامک می‌توانند مراحل تکمیل ثبت نام خود را انجام دهند.

«محمود محمودزاده» روز یکشنبه به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: متقاضیان مسکن ملی که واجد شرایط شناخته شده‌اند برای ادامه مراحل ثبت نام فراخوانده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قرار بود از نیمه دوم بهمن ماه نتیجه پالایش اولین مرحله از ثبت نام مسکن ملی مشخص شود؛ اما این اطلاع رسانی سریعتر انجام خواهد گرفت و از پایان همین هفته، مرحله به مرحله به متقاضیان واجد شرایط جهت ادامه مراحل ثبت نام اطلاع رسانی می‌شود.

براساس اظهارات محمودزاده این ثبت نام حضوری است که به صورت استان به استان و شهر به شهر زمان آن تعیین می‌شود و متقاضیان واجد شرایط پیامکی را دریافت خواهند کرد که در خصوص مراجعه حضوری آنها به ادارات کل وزارت راه در هر استان و یا بنیاد مسکن به آنها خبر می‌دهد.

وی گفت: به جز اطلاع رسانی پیامکی، از طریق سایت سامانه مسکن ملی نیز اطلاع رسانی انجام می‌شود.

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی خبر داد که به طور متوسط ۴۲ درصد از ثبت نام کنندگان مسکن ملی واجد شرایط نبودند و گفت: شهر به شهر و استان به استان میزان ریزش متقاضیان مسکن ملی تفاوت دارد اما در مجموع در کل کشور ۴۲ درصد متقاضیان مسکن ملی فاقد شرایط بودند.

محمود زاده همچنین خبر داد که دور جدید ثبت نام مسکن ملی تا قبل از پایان سال و احتمالا در اسفند ماه آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی پروندهٔ خبری آغاز طرح اقدام ملی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تسهیلات مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن

فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه ۱۰۸ واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است گفت: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.

علی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دغدغه زیادی برای جوانی و افزایش جمعیت و مسئله اساسی مسکن مردم دارند و در این مسیر مطابق شعار دولت سیزدهم و قوانین بالادست، شهرستان دهاقان باید پیشتاز باشد.

وی با اشاره به الحاق ۶٠ هکتاری زمین برای حل مشکلات مسکن در شهر دهاقان و پیگیری برای طرح مسکن روستایی، افزود: کمبود زمین و مسکن در شهرستان سبب شد تا نگاه ویژه‌ای به حوزه شود و برای اقشار مختلف از جمله واجدان شرایط طرح جهش ملی مسکن، مسکن محرومان، مسکن ایثارگران و مسکن روستایی برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود.

فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه مسکن ۱۰۸ واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.

جمشیدیان تصریح کرد: بیست‌ونهم فروردین با حضور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان و مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحدی شهر دهاقان، فاز دوم آماده‌سازی الحاق ۶۰ هکتاری و فضای سبز این پروژه به طور رسمی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به طرح کاشت نهال در پروژه نهضت ملی مسکن شهر دهاقان گفت: ۵۰۰۰ اصله نهال نیز در محل اجرای این پروژه کاشت خواهد شد.

کد خبر 745106

دیگر خبرها

  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند
  • هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند
  • تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس
  • یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
  • متقاضیان مسکن نهضت ملی بردسکن تعجیل کنند
  • واگذاری ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان