Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@22:26:32 GMT

تیم میلاد می‌برد، تیم سید می‌بازد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۴۹۶

تیم میلاد می‌برد، تیم سید می‌بازد

این هفته از مسابقات، دیشب (شنبه) آغاز شد. اسکرا بلهاتوف که روز‌های خوبی سپری می‌کند، در خانه خود با نتیجه سه بر صفر مقابل ویسوا پیروز شد. «میلاد عبادی‌پور» بازیکن ایرانی اسکرا، در این بازی ۴ امتیاز با اسپک، یک امتیاز با دفاع و در مجموع ۵ امتیاز گرفت. این بازیکن در دریافت توپ هم ۴۶.۱۵ درصد موفقیت را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر مسابقه هفته هفدهم، اولشتین دوباره شکست خورد. این تیم که تازه سرمربی خود را تغییر داده است، همچنان نتوانسته از بحران خارج شود. اولشتین در این بازی با نتیجه سه بر ۲ مقابل کاتوویس باخت. «سیدمحمد موسوی» در این مسابقه هم برای اولشتین درخشید، ولی عملکرد او برای پیروزی تیمش کافی نبود. موسوی ۳ امتیاز از دفاع روی تور و ۱۰ امتیاز با اسپک گرفت و در مجموع ۱۳ امتیاز به حساب تیمش واریز کرد.

اسکرا با پیروزی دیشب، ۴۰ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به وروا ورشو، به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. اولشتین هم اگرچه با ۱۹ امتیاز در رده هشتم باقی ماند، در خطر سقوط تا رده دهمی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: اسکرا بلهاتوف میلاد عبادی پور اولشتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

 

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود