Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان رژیم صهیونیستی، در حکمی دیگر، ممنوعیت ورود چهارماهه شیخ «عکرمه صبری» به مسجدالاقصی را ابلاغ کردند؛ شخصیت‌های دینی و مَقدَسی فلسطین در اعتراض به این حکم تجمع همبستگی برگزار کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «الیوم السابع»، دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی بار دیگر، شیخ «عکرمه صبری»، رئیس هیئت عالی اسلامی را به مدت چهار ماه از ورود به مسجدالاقصی منع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شخصیت های دینی و مَقدَسی (مسیحی های فلسطین) در ابراز همبستگی خود با خطیب مسجدالاقصی مقابل منزل وی در محله «الصوانه» واقع در قدس تجمع کردند.

 

شرکت کنندگان در این تجمع، شعارهایی همچون «ما با عکرمه صبری هستیم»، «نمی توانید علمای ما را به سکوت وادار کنید و از مقدساتمان دورشان کنید» و «نه! به ممنوعیت ورود به مسجدالاقصی» را سر دادند.

 

شرکت کنندگان در این تجمع، همچنین تاکید کردند: تمامی تصمیم های صادره توسط اشغالگران باطل است و ممنوعیت ورود به مسجدالاقصی، اقدامی ظالمانه است و باید جلوی این تصمیم ها گرفته شود.

 

شیخ صبری نیز گفت: سیاست ممنوعیت ورود به مسجدالاقصی، ظالمانه و غیرقانونی است و هیچ کشوری در جهان نیست که از این روش استفاده کند و مانع رفتن افراد به اماکن عبادی شان شود.

 

وی افزود: هرگز زیر بار این سیاست غیرقانونی نمی روم و می دانم که این اقدام صهیونیست ها، ناشی از طمع آنان است.

 

شیخ عکرمه صبری در ادامه تاکید کرد: این اقدامات، مانع بازسازی و دفاع ما از مسجدالاقصی نخواهد شد و ما از وظیفه خود در برابر این مکان مقدس دست نخواهیم کشید.

 

شیخ «ناجح بکیرات»، معاون مدیرکل اوقاف قدس نیز در سخنانی گفت: اشغالگران هیچ جایی در این اماکن مقدس ندارند و ما مقابل سیاست صهیونیست ها که هدف‌شان خشک کردن ریشه ما در مسجدالاقصی است، می ایستیم.

 

وی تاکید کرد: ما قفل ممنوعیت ورود به مسجدالاقصی را می شکنیم و این کار را با ورود شیخ عکرمه صبری آغاز کردیم، او نماد امت ما است.

 

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی، هفته گذشته در حکمی، شیخ عکرمه صبری را به مدت یک هفته از ورود به مسجدالاقصی منع کردند، اما وی روز جمعه بر دوش مردم وارد مسجدالاقصی شد و اعلام کرد: ورود به مسجدالاقصی حق قانونی او است.

 

رژیم صهیونیستی بار دیگر خطیب مسجدالاقصی را به مرکز بازپرسی فراخواند و اعلام کرد: وی به مدت چهار ماه حق ورود به مسجدالاقصی را ندارد.

 

این اقدام صهیونیست ها با محکومیت فلسطینی ها رو به رو شد.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما فهما تجمع همبستگی شیخ عکرمه صبری مسجدالاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانش آموزان روستای منصوری در حمایت سپاه + تصاویر

مردم کشورمان در پی حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خرسند شدند این خوشحالی در مدارس و در بین دانش آموزان نیز موج می‌زند و با برگزاری مراسم جشن از اقتدار نیرو‌های مسلح ایران تشکر و قدردانی کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از تجمع دانش آموزان روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

پرچم ایران بر دستان کودکی در قلب کویر طبس به حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تجمع مردم در حمایت از عملیات سپاه پاسداران 
  • عکس/ حضور فلسطینی‌ها در نماز جمعه امروز در مسجدالاقصی
  • تجمع اروندی ها در حمایت از پاسخ به جنایات صهیونیست + فیلم
  • تجمع اروندی ها در حمایت از پاسخ به جنایات صهیونیست
  • تجمع ضدصهیونیستی در روستای کچوئیه لنجان
  • آغاز کوچ عشایر و ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • تجمع دانش آموزان روستای منصوری در حمایت سپاه + تصاویر