Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ یک وب‌سایت فعال در زمینه رتبه‌بندی،‌ اخیراً بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های حلال در شهر فیلادلفیای آمریکا را معرفی کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از Hood line، این وب‌سایت در مطلبی به معرفی رستوران‌های حلال در فیلادلفیا آمریکا پرداخته و چهار رستوران و فروشگاه برتر حلال را با توجه به امتیازها و رتبه‌بندی‌ها اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رتبه اول مکه مارکت (Makkah Market) قرار دارد که فروشگاه مواد‌غذایی است و انواع گوشت حلال شامل گوشت گوسفند، بز و مرغ و انواع نان پیتا، هوموس خانگی و سایر مواد غذایی حلال را عرضه می‌کند. 

رتبه دوم در اختیار رستوران حلال سعد (Saad's Halal Restaurant) است. این رستوران انواع استیک پنیر و دسر را ارائه می‌دهد و مورد علاقه کسانی است که به دنبال گزینه‌ای ارزان هستند.

مود کافه(Mood Cafe) دیگر مکانی است که در این لیست دیده می‌شود. این کافه پاکستانی از نظر قیمت در رتبه‌ای مناسب قرار دارد. این کافه در رتبه سوم بهترین رستوران‌های حلال فیلادلفیا جای گرفته است.

رستوران ماسالا کاتی رولت و پلاتر (Masala Kitchen Kati Rolls and Platters) در رتبه چهارم قرار دارد. این رستوران فست‌فود انواع ساندویچ‌های هندی را عرضه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: اسلام در آمریکا مسلمانان آمریکا صنعت حلال صنعت غذای حلال رستوران های حلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در دیدارهای پایانی و رده‌بندی وزن ۴۵ کیلوگرم امیر حسین صابری از اصفهان به همراه امیرعباس رمضانی (ایران) ، پاراتمش سوریکانت (هند) ، عرفان بوکان (مازندران) و دانیال صفری (همدان) و محمدامین ساقی (تهران) رتبه های برتر این وزن را کسب کردند.


در پایان دیدارهای روز نخست این مسابقات که روز دوشنبه با رقابت ۱۱۲ کشتی‌گیر از تیم‌های ایران، قزاقستان، هند و عراق درپنج وزن ۴۵- ۵۱- ۶۰ - ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم در سالن شهیدان نوبخت شهر بابلسربرگزارشد، کشتی‌گیران ایرانی در هر پنج وزن صاحب نشان‌های طلا شدند.


مسابقات پنج وزن دوم ۴۸ – ۵۵ – ۶۵ – ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم نیز روز سه شنبه، ۲۸ فروردین پس از وزن کشی برگزار خواهد شد.


این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران را نیز دارد، در ۱۰ وزن برگزار می‌شود.


دراین دوره از مسابقات تیم هند با ۲۰ کشتی‌گیر، عراق با ۱۳ کشتی‌گیر و قزاقستان با ۱۰ کشتی‌گیر حضور دارند.


همچنین نفرات اول تا دهم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به همراه یک تیم از منتخب شهرستان بابلسر و یک تیم از منتخب مازندران درمجموع حدود ۱۵۰ کشتی‌گیر داخلی در این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد
  • معرفی و بررسی عطر ورساچه اروس
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • معرفی ۱۰ بیزینس کوچ برتر ایرانی
  • کسب رتبه سوم گلستان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • رتبه اول آذربایجان شرقی در معرفی خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی دام و طیور