Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:59:42 GMT

عمه «اون» آفتابی شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۵۷۲

عمه «اون» آفتابی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «کیم کیونگ هوی» عمه «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی که طی سال‌های نخست زمامداری وی نقشی بسزا ایفا کرده بود؛ بعد از ۶ سال غیبت، در محافل عمومی ظاهر شد.

وی از سال ۲۰۱۳ که «اون» دستور اعدام شوهرعمه خود «جانگ سونگ تائک» را صادر کرد؛ از انظار عمومی پنهان بود و حتی برخی بر این باور بودند که وی نیز تبعید یا اعدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما انتشار تصاویری از کیم کیونگ هوی که وی را حین برگزاری جشن‌های سال نو چینی در مشایعت برادرزاده‌اش نشان می‌دهد، هم تعجب‌آور است و هم به شایعات پایان می‌هد.

بازگشت وی می‌تواند به منزله برخورداری از منصبی چشمگیر در پشت پرده سیاست کره شمالی باشد.

کره شمالی سالی حساس را در عرصه‌های بین‌الملل و داخلی پیش رو دارد که آمیزه‌ای از بیم و امیدِ ناشی از تحریم‌های تحمیلی و  مذاکرات احتمالی با آمریکا است.

کد خبر 4835226 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون پیونگ یانگ ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه لبنان روسیه ترکیه فلسطین برجام مایک پمپئو انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد

سرهنگ مقصود رستگار در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان شمالی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان شمالی ۲۱ سارق و مالخر شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: در این رابطه ۸۵ فقره سرقت نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، منزل و مغازه، خودرو و موتورسیکلت و … از جمله این سرقت‌ها بود، یادآور شد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6085119

دیگر خبرها

  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود
  • سفر یک وزیر کره شمالی به ایران 
  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • معرفی چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی