Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:52:42 GMT

انیمیشن «حلقه گمشده» در قزوین نقد و بررسی شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۵۷۳

انیمیشن «حلقه گمشده» در قزوین نقد و بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا روغنگیر قزوینی شنبه شب در کارگاه اکران، نقد و بررسی انیمیشن «حلقه گمشده» که در حوزه هنری قزوین برگزار شد به اهمیت فیلمنامه گیرا و شروع یک فیلم در جذب مخاطب پرداخت وگفت: سرآغاز خوب یعنی نویسنده یا کارگردان توانسته مخاطب را به ادامه تماشای فیلم مجاب کند.

وی افزود: «سفر» نقش مهمی در شناخت قهرمان دارد، سفر یک الگوی اسطوره‌ای است که باعث شناخت قهرمان از خودش و مخاطب از او می‌شود، سلسله آزمون‌هایی را پشت سر می‌گذارد و کم کم شناخت لازم شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سفر قهرمان از وابستگی‌های کم اهمیت خودش رها می‌شود، دنیای واقعی با دنیای ناشناخته پیوند می‌خورد.

روغنگیر یادآور شد: در این فیلم لرد پیگو دانسبی به عنوان رئیس انجمن درست شخصیت پردازی نشده در حالی که با یک زمینه چینی می‌شد رفتارهای او را معنادار کرد. او از نفی پیشرفت‌های علمی و اجتماعی یا بحث بیگانه ستیزی، تفاوت فرهنگی و اجتماعی … صحبت می‌کند که متأسفانه در سطح مانده است.

وی اظهار کرد: اگر نویسنده منسجم‌تر و هدفمندتر عمل می‌کرد، چالش‌هایی که سر راه لینک قرار می‌گرفت عمیق‌تر و تاثیرگذارتر بود.

روغنگیر خاطرنشان کرد: این فیلم از لحاظ کارگردانی خوب عمل کرده است. به نظر می‌آید پشت کار استوری بورد بسیار قوی ای وجود داشته است. با تمام این حرف‌ها، فیلم حلقه گمشده اثری با ارزشی است که باید برای دیدنش وقت گذاشت.

انیمیشن «حلقه گمشده» با شروعی بسیار جذاب و معرفی دانشمندی «سِرلیونل» آغاز می‌شود که کارش تحقیق درباره موجودات افسانه است.

کد خبر 4835247

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری قزوین اکران فیلم خارجی کارگاه آموزشی بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان ایلام شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم لوپتو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم انیمیشن لوپتو به کارگردانی اميرعباس عسکری و نویسندگی فرشاد امین زاده، فرهاد امین زاده، عباس عسکری و محمدحسین صادقی محصول سال 1401 است. پدر علی در کارگاه لوپتو با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آن‌ها را درمان می‌کند. کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو که بین کودکان ایرانی محبوبیت زیادی دارد با خرابکاری یک ناشناس تعطیل می‌شود. علی تلاش می‌کند پدرش را که ناامید شده‌است از این مخمصه نجات دهد ولی... . حسین عرفانی، على اکبر منانی، سعید شیخ‌ زاده (مدیر دوبلاژ)، شوکت حجت، جواد پزشکیان، على اكبر تورجى، حسن کاخی، اميرحسين اردشيرى، شهرداد بانکی، امیر حکیمی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری و شایان شامبیاتی در این فیلم صداپیشگی کردند. سکانس‌هایی از این انیمیشن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • سکانس‌هایی از فیلم لوپتو