Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@18:15:31 GMT

پیشنهاد اعمال محدودیت ترافیکی ۲ روزه در تهران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۶۰۵

صراط:

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور فعال است.

به گزارش تسنیم بر این اساس امروز در بخش‌هایی از استان‌های بوشهر،‌هرمزگان، جزایر خلیج‌فارس و تنگه هرمز و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در بخش‌هایی از استان فارس، کرمان، جنوب یزد، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخر وقت امروز یکشنبه سامانه بارشی از شرق کشور خارج شده به دنبال آن وزش باد و کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما برای نوار شرقی روی می‌دهد. روزهای دوشنبه و سه شنبه برای اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود. از این رو طی روزهای آینده افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت پدیده غالب است.

روز چهارشنبه با گذذر موج تراز میانی جو، بارش پراکنده در دامنه‌های زاگرس در شمال غرب و غرب کشور پیش بینی می‌شود. همچنین با جنوبی شدن جریانات روز غرب دریای خزر افزایش نسبی دما در این مناطق و شمالغرب کشور پیش بینی می‌شود.

از اواخر روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور به تدریج بارش از این مناطق آغاز خواهد شد.

سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه‌ای از افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس طی روزهای دوشنبه و سه شنبه برای تهران،‌کرج، اصفهان و اراک خبر داد و توصیه کرد: از تردد غیرضروری در سطح شهر به ویژه برای کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی خودداری شده و تمهیدات لازم برای کاهش تردد شهری اتخاذ شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی هواشناسی سامانه بارشی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین