Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سوریه با ادامه پیشروی‌های میدانی جدید در جنوب ادلب و آزادسازی دو روستا، در فاصله کمتر از نیم کیلومتری شهرک «معره النعمان»، که بزرگ‌ترین پایگاه جبهه النصره در این منطقه است، رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش سوریه شهرک «تلمنس» در جنوب منطقه کاهش تنش در ادلب را از اشغال تروریست‌ها آزاد کرده و عناصر تروریستی را تا محور «وادی الضیف» و روستای «معر شمشمه» تحت تعقیب قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، یک منبع نظامی آگاه به تلویزیون «روسیا الیوم» اعلام کرد، ارتش سوریه عصر شنبه کنترل معر شمشمه در حومه جنوبی ادلب را در دست گرفته‌اند و در سایه این پیشروی، این نیروها در فاصله کمتر از 500 متری شهر معره النعمان قرار دارند.

روز گذشته خبرگزاری سانا اعلام کرد که ارتش سوریه موفق به پاکسازی روستاها و شهرک‌ها در منطقه کاهش تنش ادلب و پیشروی به سمت معره النعمان شده‌اند.

خبرگزاری سانا تصریح کرد، نیروهای دولتی کنترل شهرک‌ها و روستاهای «کرسیان»، «معر شمارین»، «ابو جریف» و «تقانه» را بعد از سرکوب «آخرین لانه‌های تروریستی در آن» بازپس گرفته‌اند و ارتش «پیشروی جدیدی به سمت شهر معره النعمان» به دست آورده است.

شهر معره النعمان بزرگ‌ترین پایگاه گروه تروریستی جبهه النصره در حومه جنوبی ادلب به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی

مقاومت اسلامی لبنان بیش از ۵۰ موشک به سمت مناطق صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه شلیک کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع لبنانی از شلیک بیش از 50 موشک از لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

حزب الله اعلام کرد بیش از 50 موشک کاتیوشا به پادگان «یردن» در جولان اشغالی سوریه مقر فرماندهی اصلی ارتش رژیم صهیونیستی در زمان جنگ شلیک کرده است.

مقاومت لبنان 2 پایگاه‌ 3 شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید

مقاومت لبنان 3 پایگاه‌ و مقر فرماندهی اسرائیل را درهم کوبید

به گفته این منابع، آژیر خطر در منطقه الجلیل و جولان اشغالی هم به صدا درآمده و صهیونیست ها به پناهگاهها گریختند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل جبهه شمال را از دست داد
  • محافل صهیونیستی: اسرائیل جبهه شمال را از دست داده است
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • جزئیات عملیات موفق پهپادی جبهه مقاومت عراق در جنوب سرزمین‌های اشغالی +نقشه میدانی
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان