Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@11:04:43 GMT

همسرکشی به خاطر میهمانی دخترعمو

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۶۳۵

همسرکشی به خاطر میهمانی دخترعمو

مردی که 4 سال پیش در جریان یک بحث خانوادگی همسرش را به‌قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران» رسیدگی به این پرونده از مرداد سال 94 با کشف جسد زنی جوان به‌نام ناهید به جریان افتاد. پس از بررسی اولیه مشخص شد که او توسط همسرش سینا که پسرعمویش هم بوده به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب سینا به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
او پس از دستگیری در مورد شب حادثه به مأموران گفت: پدر و مادرهمسرم چند روزی بود که از شهرستان به خانه ما آمده بودند. تا اینکه شب حادثه خواهرزنم تماس گرفت و آنها را برای شام به خانه‌اش دعوت کرد. اما من و همسرم را دعوت نکرد. خیلی ناراحت شدم. دقایقی بعد همسرم من را به داخل اتاق صدا زد و گفت که باید ما هم به خانه خواهرم برویم اما من به خاطر آنکه دعوت نشده بودیم گفتم ما نمی‌رویم. این موضوع باعث شد تا بحث و کشمکش بین ما بالا بگیرد بچه‌ام در اتاق خواب بود و من در تاریکی اتاق ناهید را هل دادم که روی زمین افتاد و سرش به تخت خورد بعد شروع به جیغ و داد کرد. من هم برای آنکه عمو و زن عمویم متوجه دعوای ما نشوند جلوی دهانش را گرفتم که ناگهان فهمیدم همسرم دیگر نفس نمی‌کشد. من قصد کشتن او را نداشتم.
این متهم که یکبار در دادگاه به قصاص محکوم شده و پای چوبه دار هم رفته بود با مهلتی یک ماهه که عمویش - پدر مقتول- به او داد به زندان برگشت. تا اینکه صبح دیروز وی بار دیگر در شعبه 2 دادگاه کیفری محاکمه شد و توانست با پرداخت 800 میلیون تومان به‌عنوان دیه رضایت خانواده همسرش را جلب کرده و از قصاص نجات پیدا کند.

 بیشتر بخوانید/ 20پرونده قتل در کرمانشاه به سازش ختم شد

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرقت برای انتقام!
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!