Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:38:15 GMT

پیروزی خنت مقابل خنک با درخشش محمدی +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۷۳۳

پیروزی خنت مقابل خنک با درخشش محمدی +فیلم

‍‍‍‍‍‍

تیم‌خنت در شب درخشش مدافع ایرانی تیمش در مصاف با خنک به برتری رسید.

به گزارش مشرق، در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک، از ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته تیم خنت میزبان خنک بود این دیدار در نهایت با برتری ۴ بر ۱ تیم خنت به پایان رسید.

میلاد محمدی مدافع ایرانی تیم خنت از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و موفق شد تا در وقت اضافه نیمه اول گل اول تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خنت با توجه به این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و در رده دوم جدول لیگ بلژیک قرار گرفت.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 دانلود

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال لیگ بلژیک میلاد محمدی گلزنی خنت بلژیک خنک بلژیک فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد