Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@10:21:18 GMT

کمک ۹۹۶ میلیون ریالی انجمن های صنفی به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۷۴۴

کمک ۹۹۶ میلیون ریالی انجمن های صنفی به سیل زدگان

تیمور باقری از کمک ۹۹۶ میلیون ریالی انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا به سیل زدگان جنوب این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در تشریح خبر فوق به خبرنگار عصرهامون گفت: همزمان با بروز سیلاب در  استان تشکل های صنفی و شرکت های حمل و نقل تحت پوشش این اداره کل همگام با مردم نوعدوست کشور اقدام به جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی خود به مناطق سیل زده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تشکل های صنفی و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای سیستان و بلوچستان علاوه بر کمک نقدی، اقدام به اعزام بیش از ۱۰۰ دستگاه ناوگان باری حامل کمک های مردمی و صدور بیش از ۱۰۰ فقره بارنامه بدون اخذ کمیسیون و به صورت رایگان برای ناوگان حامل کمک های مردمی کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: همچنین تحویل سوخت رایگان توسط متصدی جایگاه سوخت پایانه بار به ناوگان حامل کمک های مردمی، پرداخت کرایه تعدادی از ناوگان توسط انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالای استان به ویژه انجمن صنفی شهرستان خاش و کمک خودجوش شرکت های حمل و نقل شهرستان چابهار و حضور پررنگ آنها در کمک رسانی به هموطنان سیل زده از دیگر اقدامات قابل توجه مجموعه حمل و نقل جاده ای استان در سیلاب اخیر  بوده است.

باقری تصریح کرد: با هماهنگی انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات مسافری زاهدان و چابهار نیروهای امدادی داوطلب و اقلام اهدایی خیرین به سیل زدگان از زمان بروز سیلاب تاکنون با اتوبوس های این مسیر به صورت رایگان به جنوب سیستان و بلوچستان منتقل شدند.

شایان ذکر است بارش باران سیل‌آسا که از شامگاه ۱۹ دی ماه در جنوب و جنوب شرق ایران آغاز شد سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تحت تاثیر قرار داد که منجر به جاری شدن سیل و تخریب زیرساخت‌های این استان شده و ساکنان ۱۴ شهرستان و 1542 روستا را تحت تاثیر قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی

پروژه سد و نیروگاه اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا توسط شرکت ایرانی فرآب افتتاح شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پروژه سد و نیروگاه اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا که توسط شرکت ایرانی فرآب ساخته شده است به بهره برداری رسید.

 

.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین