Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:22:05 GMT

۱۰۵ انشعاب برق غیرمجاز در اراک جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۷۵۳

۱۰۵ انشعاب برق غیرمجاز در اراک جمع‌آوری شد

«حسن کیوان‌پور» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استفاده غیرمجاز و سرقت انرژی برق یکی از چالش‌های جدی است که صدمات و خسارات قابل توجهی به شبکه برق وارد می‌کند.

وی بیان کرد: تلاش‌ها برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در شهرستان اراک به کارگرفته شده و انتظار است در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را سریع اطلاع‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایم مقام مدیرعامل در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اراک ادامه داد: یک‌هزار و ۳۶۱ کنتور برق آنالوگ این شهرستان نیز در سال جاری به دیجیتال تبدیل شده است.

کیوان‌پور اظهار داشت: تعویض یک‌هزار و ۵۳۵ کنتور معیوب عادی، نصب پنج هزار و ۷۲۰ انشعاب برق، تست ۴۶ هزار و ۹۲۱ کنتور برق مشترکان اراک، جلب همکاری ۳۶۵ مشترک کشاورزی و صنعتی، عقد قرار داد با صاحبان مولد برای خرید برق در پیک بار و جلب مشارکت ۵۰ نهاد دولتی برای اجرای طرح های مدیریت مصرف از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری است.

قایم مقام مدیرعامل در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اراک افزود: اصلاح و بهینه‌سازی تابلوهای دیماندی و تست و اصلاح وضعیت کابل‌کشی کنتورهای مراکز خرید کندی، سعادت و تهرانی و رفع نقاط کانون خطر و برگزاری عملیات تمرینی مدیریت مصرف ویژه ادارات در شهرستان اراک، بخش دیگری از اقدام‌های صورت گرفته است.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی‌ می‌کند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی انرژی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی انرژی برق اراک استان مرکزی انرژی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، کامیار چهری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر اراک، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن 45 ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی 43 ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن 45 ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد که در حال حاضر پرونده این قتل از سوی پلیس در حال پیگیری و تکمیل است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • اقدام بلاتأمل جمهوری اسلامی در صورت خطای دشمن
  • کشاورزان بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری نمایند