Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@10:45:06 GMT

همه امکانات در اختیار عوامل اجرایی انتخابات

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۷۶۶

همه امکانات در اختیار عوامل اجرایی انتخابات

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه برنامه های دهه فجر امسال خلاقانه، نوآورانه، محتوایی با ساختار اجرا و مردمی باشد و کارگروه های ۲۲ گانه اولویت ها و محوریت را دستاوردهای انقلاب، نظام و خدمات دولت قرار دهند.

حسین کلانتری در شورای اداری استان با اشاره به اهمیت برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با ویژگی های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، آغاز گام دوم انقلاب و همزمان شدن با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، برنامه های مراسم ایام الله دهه فجر به گونه ای تبیین وتدوین شده باشند که نشاط آور، امید آفرین، وحدت بخش و مخاطبین اصلی آنها جوانان و نوجوانان باشند، اظهارکرد: همه دستگاه های اجرایی تمام ظرفیت های خود را در این راستا بکار گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات 98 مهمترین و اساسی ترین برنامه پیش روی در سال جاری است به همکاری همه دستگاه های اجرایی و دیگر نهادها و موسسات دولتی تاکید کرد که آمادگی کامل داشته باشند و تمام امکانات، تجهیزات و کارکنان خود را در صورت نیاز در اختیار مجموعه عوامل برگزار کننده انتخابات قرار دهند.

کلانتری تصریح کرد: براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، ادارات، نهادهای قانونی، موسسات دولتی و وابسته به شهرداری‌ها و موسسات عمومی مکلفند در صورت درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران و هیات‌های نظارت شورای نگهبان، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.

وی با بیان اینکه هرگونه غزل و نصب مدیران تا بعد از انتخابات ممنوع است تاکید کرد: برای جلوگیری از کمترین شائبه و بی اعتمادی در اذهان مردم هرگونه عزل و نصب مسئولان و یا مدیران در استان ممنوع است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به شتاب بخشی در جذب سریع اسناد یا اوراق تسویه خزانه موضوع بند «و» تبصره ۵ قانون بودجه ۱۳۹۸ برای پرداخت بدهی پیمانکاران بدهکار به بانک‌های عامل، امور مالیاتی و امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد.

کلانتری با اشاره به شیوه‌ نامه اجرایی بند«و» تبصره(۵) در رابطه با تسویه و تهاتر بدهی‌های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی عنوان کرد: همه دستگاه های اجرایی ظرف سه هفته دیگر مهلت دارند تا از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

وی یادآور شد: تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال در استان تهاتر انجام گرفته و به مرکز کشور اعلام شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی که دارای طرح ها و پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی اقتصادی و عمرانی در ایام الله دهه فجر هستند لیست طرح ها و پروژه های خود را طی مدت امروز و فراد به حوزه معاونت های عمرانی و اقتصادی استانداری ارائه دهند.

کلانتری به تلاش خوب مسئولین مربوطه در نظارت، کنترل و ساماندهی بازار اشاره و تصریح کرد: نظارت و بازرسی از بازار در سطح استان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

به گپزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی همکاری لازم را با سپاه فتح استان، هلال احمر و اتاق بازرگانی برای کمک به هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ یک خانم در کوه‌های بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد محمدامین نیکویی نژاد، شامگاه _پنجشنبه، نهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۴۳ روز نهم فروردین گزارش تلفنی مبنی بر سقوط خانم جوانی از کوه‌های منطقه «ماه پرویز» شهرستان بویراحمد به واحد ارتباطات اورژانس استان اعلام شد.

وی افزود: به محض وصول این خبر بلافاصله نزدیک‌ترین آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پس از رسیدن به مصدوم و معاینه کارشناسان فوریت پزشکی حاضر در صحنه مشخص شد مصدوم فاقد علائم حیاتی بوده و فوت کرده‌است.

کد خبر 740048

دیگر خبرها

  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود