Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از احداث سرای نوآوری با محور «زیست‌فناوری در صنایع مواد غذایی» در آینده‌ای نزدیک در واحد شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، نخستین همایش و نمایشگاه شتاب‌دهنده­‌های آزاد در محل نمایشگاه دائمی اقتصاد دانش‌بنیان در سازمان مرکزی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که با حضور 20 شتابدهنده برتر کشور و با هدف تکمیل چرخه فناوری و تقویت اکوسیستم نوآوری برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به­‌عنوان نخستین دانشگاه آزاد اسلامی کشور موفق به ثبت قرارداد همکاری با یک شتابدهنده شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در این همایش با ابراز خرسندی از عقد قرارداد همکاری با شتابدهنده لاکتوویژن اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در تلاش است تا علاوه‌بر برخورداری از تجربه­‌های موفق این شتابدهنده، در آینده‌ای نزدیک بتواند سرای نوآوری با محور «زیست­ فناوری در صنایع مواد غذایی» را احداث کند.»

ابراهیم رحیمی بیان کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری حرکتی جدی در عرصه فناوری و نوآوری آغاز کرده و با حمایت از اقتصاد کشور، در حال بسترسازی برای اقتصاد دانش­‌بنیان و اشتغال دانش‌بنیان است تا بتواند زنجیره زیست‌بوم فناوری را تکمیل کند.»

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: اقتصاد دانش بنیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ابراهیم رحیمی سرای نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی بخشی‌زاده، در گردهمایی مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی با اشاره به ظهور فناوری هوش مصنوعی از همه بانک‌ها خواست از فناوری‌های تولیدشده در شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.  

وی با اشاره به وضعیت خدمات بانکی هوشمند، افزود: با توجه به اینکه مشتریان در کنار خدمات بانکی نیاز‌های دیگری در حوزه‌هایی، چون بیمه، لیزینگ، صرافی و ... دارند، لازم است که زیست بوم مالی ایجاد شود که فرد زمانی که وارد آن می‌شود، همه خدمات را دریافت کند.

بخشی زاده اضافه کرد: ما به عنوان ویترین کسب و کار‌های دیجیتالی در تلاش برای ایجاد سوپرمارکت مالی هستیم و سعی داریم زنجیره ارزش مشتریان را کامل کنیم.

به گفته او، نئوبانک از دیگر محصولات این شرکت است و بر اساس آن وقتی فرد وارد سکوی خود می‌شود، تمام خدمات بانکی و غیر بانکی را دریافت می‌کند.

وی افزود: ما در حال ایجاد نئوبانک در حوزه‌های صنعتی پتروشیمی و حمل و نقل هستیم.

بخشی‌زاده به همکاری این مجموعه با اداره امور مهاجرین و اتباع خارجی اشاره کرد و گفت: در این همکاری کارت‌هایی برای ارائه تمام خدمات برای اتباع خارجی صادر شده است.

امیرحسین بهروز، مدیر یک کارخانه هوشمندسازی و نوآوری گفت: عملیات راه اندازی کارخانه طی تفاهم نامه همکاری بین بانک سپه و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بیستم مرداد ۱۴۰۱ پارسال آغاز شد.

این مجموعه در زیست بوم علم و فناوری کشور تلاش دارد تا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانش بنیان کشور، پاسخ به نیاز‌های فناورانه، حمایت از شکل گیری و توسعه کسب و کار‌های جدید و در نهایت ایجاد شبکه نوآوری در حوزه هوشمندسازی و ارتباط با فعالین داخلی و بین‌المللی، گام بردارد.

این گردهمایی دوروزه با حضور ۷۰ تن از مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • «مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گرو مسیر تکنولوژی است 
  • «مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گروی مسیر فناوری است 
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • زیست بوم فناوری و نوآوری صنایع معدنی چه کاری انجام می‌دهد؟
  • توسعه فناوری‌های حوزه صنایع معدنی با حمایت از پژوهشگران