Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:35:10 GMT

مذاکره تاتنهام-رئال؛ پایان حضور بیل در اسپانیا؟

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۷۷۹

مذاکره تاتنهام-رئال؛ پایان حضور بیل در اسپانیا؟

رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند تاتنهام برای جذب گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید با این باشگاه اسپانیایی در حال مذاکره است.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند بعد از انتشار شایعات اخیر درباره ابراز تمایل تاتنهام برای جذب گرت بیل، حالا تاتنهام برای جذباین ستاره ولزی در حال مذاکره با رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مشکل بزرگ بر سر راه این انتقال قرارداد بیل با رئال اعلام شده که تا پایان سال 2022 ادامه دارد و همینطور دستمزد بالای او که هفته‌ای 650هزار پوند اعلام شده است.

 

 

بر اساس این گزارشها رئال مادرید با انتقال قرضی دوازده ماهه بیل مخالفت کرده ولی دو باشگاه همچنان به مذاکره برای عقد قراداد دائمی برای انتقال ستاره ولزی به تاتنهام ادامه می‌دهند.

 

گرت بیل در فصل جاری تنها در 15 بازی برای رئال مادردی به میدان رفته و او در این مدت با مصدومیتهای متعددی از ناحیه ساق پا و همسترینگ مواجه بوده و هفته گذشته در جام حذفی اسپانیا هم از ناحیه قوزک پا دچار مشکل شده بود.

 

بر اساس این گزارشها با توجه به غیبت طولانی‌مدت هری کین در تاتنهام، ژوزه مورینیو سرمربی این تیم به مدیران این باشگاه اصرار کرده که برای جذب گرت بیل هر اقدامی که لازم است در دستور کار قرار بدهند.

 

دیگر گزینه‌های مد نظر تاتنهام و مورینیو در صورت ناکامی در جذب گرت بیل، پاکو آلکاسر ستاره اسپانیایی دورتموند و ماریو گوتزه اعلام شده است ولی مورینیو هدف اول خود را گرت بیل می‌داند.

 

گرت بیل رئال مادرید تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل رئال مادرید تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ تابستان گذشته قراردادش با رئال مادرید را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و در پایان فصل جاری این قرارداد به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش می‌رسد.

این بازیکن در طول این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی رئال پیدا نکرد و همین موضوع باعث ناراحتی او شده و گفته می‌شود که شاید از این باشگاه جدا شود تا در آخرین سال حضورش در دنیای فوتبال بتواند فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

این ستاره کروات در دیدار یکشنبه شب برابر بارسلونا که با پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی رئال حضور داشت و عملکرد خوبی را هم به نمایش گذاشت و به تیمش در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازیکن کمک کرد.

هواداران رئال مادرید که از این پیروزی بسیار خوشحال بودند پس از پایان بازی در بیرون از درهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتظر مودریچ ماندند و پس از بیرون آمدن او از ورزشگاه همگی فریاد:« مودریچ بمان، مودریچ بمان!» سر دادند تا به این شکل از ستاره تیم‌شان خواسته باشند که قراردادش را بار دیگر با این باشگاه تمدید کند.

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند