Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@22:49:11 GMT

جزئیات سهمیه بندی بنزین ویژه ایام عید ۹۹

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۹۰۸

  با آغاز سهمیه بندی بنا به آمارهای ارائه شده میزان مصرف سوخت در کشور روزانه ۲۰ میلیون لیتر کاهش یافته است، امری که می تواند به کاهش آلودگی هوا، ترافیک و افزایش درآمد دولت ناشی از صرفه جویی در پرداخت سوبسید منجر شود.

اخبار اقتصادی- بنزین سهمیه عید در نخستین دوره از سهمیه بندی در دولت نهم به منظور حمایت از گردشگری داخلی و تسهیل در سفر‌های بین شهری از سوی سازمان وقت میراث فرهنگی و گردشگری به میزان حدود ۵۰ لیتر اعلام شد، حال با نزدیک شدن به ایام عید گمانه زنی‌های زیادی در خصوص تخصیص سهمیه بنزین سفر مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این خصوص اظهار کرد: قبلا سهمیه‌ای به عنوان سهمیه سفر به کارت سوخت مردم واریز می‌شد، اما هنوز تصمیمی درباره این سهمیه برای سال ۹۹ گرفته نشده است.

بیژن زنگنه وزیر نفت نیز اختصاص سهمیه بنزین سفر برای مسافرت‌های نوروزی را خارج از اختیارات وزارت نفت دانست و اعلام کرد: ابلاغیه‌ای در خصوص واریز سهمیه بنزین سفر به دست وزارت نفت نرسیده است.

چندی پیش اصغر مونسان از پیگیری موضوع سهمیه بنزین نوروزی خبر داد و اعلام کرد: ستادی در وزارت کشور برای موارد خاص اختصاص سهمیه سوخت ایجاد شده است که حتما با قرارگیری در ایام نزدیک به نوروز، پیشنهاد سهمیه سوخت نوروزی را به این ستاد خواهیم داد.

وی تصریح کرد: حتما این پیشنهاد را به وزرای نفت و کشور نیز ارائه خواهیم کرد و بسیار امید داریم که سهمیه ویژه نوروزی در نظر گرفته و اختصاص داده شود.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: رونق و توسعه بخش گردشگری به مردم وابسته است و نوروز بهترین زمان برای سفر است و ما این مهم را پیگیری خواهیم کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سهمیه بندی مصرف سوخت سهمیه بنزین مسافرت های نوروزی بنزین سهمیه بندی عید ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار همدان در نشست اعضای ستاد سفر استان همدان از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد از اهتمام و تلاش‌های ارزنده امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای همکاری مجدانه در ارائه خدمات شایسته به مسافران و هم‌استانی‌ها در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: «خدای بزرگ را شاکریم که توفیق داریم قدرشناس بندگانی باشیم که با افکار زلال خود، رضایت حق تعالی و خدمت به هم‌میهنان را همسو با سازندگی و ترقی، بهترین ایده و  آرمان خود تلقی کرده و همواره به ایرانی آباد و سرفراز می‌اندیشند.»

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی